• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • högbergarna
    första skrev 2009-03-27 10:04:47 följande:
    Kan vi inte ha en "efter 28e-tråd i typ 1 vecka eller så? Så kan vi ventilera av oss efter resan lite och så slipper alla som inte vara med alla "kommer du ihåg" som det lär bli ibörjan?
    Jag vill höra alla "kommer du ihåg"!!!! Jag missar ju hela grejjen å måste ju får höra hur otroligt kul det va!!! :)
  • helhed
    Hedebris: Har du samma mobilnummer som innan förlossningen? Då har jag nämligen ditt nummer och det vore bra om jag kan ringa någon ifall mitt tåg är försenat eller något annat strular
  • helhed
    Hedebris skrev 2009-03-27 11:46:44 följande:
    japp :) 0707232626
    Det är det nummer jag har inlagt Vad bra!
  • Hedebris

hihi..jag har nästan allas mobilnummer inlagda

fl.......

så på just f har jag många kontakter :D

• Vildkorn
    högbergarna skrev 2009-03-27 11:40:04 följande:
    Jag vill höra alla "kommer du ihåg"!!!! Jag missar ju hela grejjen å måste ju får höra hur otroligt kul det va!!! :)
    Självklart kommer du få läsa alla "kommer du ihåg...".

Nu har Enya däckat i sängen så det är dags för mig att äta något och sen börja packa lite jag med. Blir att skiva lista på allt som ska med medan jag äter. Måste leta fram en bra väska som allt får plats i. Lycka till liksom!
    Packutrymmet under vagnen är urkasst tyvärr.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Suwe
    Vildkorn skrev 2009-03-27 11:51:21 följande:
    Självklart kommer du få läsa alla "kommer du ihåg...". Nu har Enya däckat i sängen så det är dags för mig att äta något och sen börja packa lite jag med. Blir att skiva lista på allt som ska med medan jag äter. Måste leta fram en bra väska som allt får plats i. Lycka till liksom! Packutrymmet under vagnen är urkasst tyvärr.
    Jag skulle ju kunna hjälpa dig med packningen dit. Tyvärr ska väl det mesta med hem också och då är jag ju inte kvar {#lang_emotions_undecided}
  • Suwe

När tänkte du åka in i morgon? Har funderat fram och tillbaka hur jag ska göra. Oliver äter oftast inte lunch förräns runt 13, sover innan. Tror jag åker in redan vid elvatiden så vi kan äta lunch när vi kommit fram. Till Vildkorn då

Svar på tråden Trådträff Mars 09