• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-27 11:03:56 följande:
    ang packning:här kommer min änsålänge:noah2 byxor2bodys1 tjocktröjja1pkt blöjjor2 par strumpor1pkt tvättservetter2 nappflaskorvällinggrötburkmatalvedon, ipren, tavegylsack'n'seatjulia1 par byxor2 tjocktröjjor1 tröja2 trosor2par strumporritblock,pennortandborstartandkrämövriga hygiensakersofiekläderde åker i overallhrm..något som saknas?jo, sängkläder till noah
    KAMERA! Du får inte glömma kameran. *skriver genast upp på min egen lista*
    Suwe skrev 2009-03-27 12:07:42 följande:
    Jag skulle ju kunna hjälpa dig med packningen dit. Tyvärr ska väl det mesta med hem också och då är jag ju inte kvar
    Gullig du är. Men jag åker ju in så tidigt. Är inne i stan redan 9.40. Och det är ju en hel del som ska med hem igen. Men förhoppningsvis är det ett gäng flaskor mindre att släpa då.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Suwe
    Vildkorn skrev 2009-03-27 12:13:02 följande:
    KAMERA! Du får inte glömma kameran. *skriver genast upp på min egen lista* Gullig du är. Men jag åker ju in så tidigt. Är inne i stan redan 9.40. Och det är ju en hel del som ska med hem igen. Men förhoppningsvis är det ett gäng flaskor mindre att släpa då.
    Oj, det var tidigt! F har knappt träffat O den här veckan. Han har kommit hem när han somnat varje dag så jag gissar att han nog vill umgås med O mycket i morgon. Fredrik tycker O kan stanna hemma med honom, men nej det är klart att han ska träffa sina trådkompisar för första gången. Han får träffa pappa på söndag istället. 
  • Vildkorn
    Suwe skrev 2009-03-27 12:23:05 följande:
    Oj, det var tidigt! F har knappt träffat O den här veckan. Han har kommit hem när han somnat varje dag så jag gissar att han nog vill umgås med O mycket i morgon. Fredrik tycker O kan stanna hemma med honom, men nej det är klart att han ska träffa sina trådkompisar för första gången. Han får träffa pappa på söndag istället. 
    Ja det är till och med i det tidigaste laget för mig. Fy att behöva ställa klockan.
    Men vad gör man inte för att få följa med på lite shoppingrunda i stan med trevligt sällskap. Eller de shoppar och jag tittar på.
    Klart Oliver ska med och visa upp sitt fina blåöga.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Suwe
    Vildkorn skrev 2009-03-27 12:27:59 följande:
    Ja det är till och med i det tidigaste laget för mig. Fy att behöva ställa klockan.Men vad gör man inte för att få följa med på lite shoppingrunda i stan med trevligt sällskap. Eller de shoppar och jag tittar på. Klart Oliver ska med och visa upp sitt fina blåöga.
    Ja just det, nu är det dock mer gult än blått, men han utmärker sig från mängden antar jag, alla kommer veta vem Oliver är direkt. Är svårt att missa
  • Hedebris

ska bara- kan inte pappa följa med in då? Det är ju ändå 2 andra pappor :)

kameran är given, därför skrev jag inte upp :) Har redan lagt ner laddaren till kameran. Laddaren till mobilen får inte glömmas. och bärbara datorn :D

• Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-27 12:34:13 följande:
    ska bara- kan inte pappa följa med in då? Det är ju ändå 2 andra pappor :) kameran är given, därför skrev jag inte upp :) Har redan lagt ner laddaren till kameran. Laddaren till mobilen får inte glömmas. och bärbara datorn :D
    Vad ska ni har med bärbara datorn för? Finns ju dator på rummen som går att använda. Eller vill ni ha den på tåget kanske?
    Suwe skrev 2009-03-27 12:33:54 följande:
    Ja just det, nu är det dock mer gult än blått, men han utmärker sig från mängden antar jag, alla kommer veta vem Oliver är direkt. Är svårt att missa
    Hihi... det är så det ska vara.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Hedebris
    Vildkorn skrev 2009-03-27 12:44:02 följande:
    Vad ska ni har med bärbara datorn för? Finns ju dator på rummen som går att använda. Eller vill ni ha den på tåget kanske?
    det var mest tänkt till tågtristessen :D
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-27 12:48:15 följande:
    det var mest tänkt till tågtristessen :D
    Hedebris skrev 2009-03-27 12:48:47 följande:
    man kan väll se letsdance via nätet?
    Ahh... okej.
    Vet inte. Själv kollar jag på tv'n från soffan.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09