• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • MariaK

Nu har jag läst igenom o kollat så inget nytt framkommit o det har det ju inte så nu pyser jag till

{#lang_emotions_flower} STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!{#lang_emotions_flower}

Ha en riktigt trevlig helg för det kommer jag ha!!!!!!!!!!

Shit vad det pirrar i lilla maggen!!!!!!!!

O ändå ska jag bara träffa de gamla i gemet iga o prommis!!!!!! Det ska bli kul!!!!!

Måste börja träna Evelina Evelina Evelina!!!!!

ha ha ha ni märker hur stirrig o uppspelt jag är va!!!!!

HEJ DÅ

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-03-27 12:57:48 följande:
    Nu har jag läst igenom o kollat så inget nytt framkommit o det har det ju inte så nu pyser jag till STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ha en riktigt trevlig helg för det kommer jag ha!!!!!!!!!! Shit vad det pirrar i lilla maggen!!!!!!!!O ändå ska jag bara träffa de gamla i gemet iga o prommis!!!!!! Det ska bli kul!!!!!Måste börja träna Evelina Evelina Evelina!!!!!ha ha ha ni märker hur stirrig o uppspelt jag är va!!!!!HEJ DÅ
    Hihi...

Namnskyltar. Nähää... jag kan alla namn så för min skull behöver ni inte ha några på er. För själv vägrar jag.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny

Åh, jag får värsta resfebern när jag läser här inne. Tänk att ni åker idag.
    Och Camilla, vi ses på tåget.
    Shit, nu blir jag nervös. HUR ska jag klara av att åka tåg?

• MariaK

¨Ha ha ha ne det blir inget gåande för min del ikväll iallafall........ Tog på mig min ryggsäck nu. En stor bag som man kan ha som ryggsäck o ne den var inge lätt

Så jag hoppas nån vill åka tummelbana med mig o min familj ikväll iallafall........

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • helhed

ÅÅhh! Ni åker snart. Spännande!

Jag har i alla fall fått mina SMS-biljetter till ditresan nu Återstår att se om jag kommer hem.

Kameran var ett bra tips - den hade jag säkert glömt annars!

• första

Backade en massa sidor och såg att det var vid vandrarhemmet vi skulle träffas imorgon. Kl 13.

• Brooks

Hoppas på bättre väder imorgon för som det är idag så lär ingen vilja vara ute. 

Blåser riktigt kallt och hårt  - de små skulle blåsa omkull!
    Jag skulle ner på stan och byta en tröja... kom hem med 20-25 cm kortare hår! {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Trådträff Mars 09