Romer
Jag vill veta mer om unga romers kultur och vanor, och hur de skiljer sig från den svenska resp traditionella romska kulturen.
Alla romer på fl! Berätta allt ni vet
Jag vill veta mer om unga romers kultur och vanor, och hur de skiljer sig från den svenska resp traditionella romska kulturen.
Alla romer på fl! Berätta allt ni vet
Föresten. Jag FÖRSTÅR att ni blir upprörda. Men vadå då? Jag har inte sagt att ALLA är idioter heller. Helt onödigt att ta det personligt överhuvudtaget. Eller kanske trampar jag på några ömma tår?
FUNFACTOY:
Du visste inte ens om han var zigenare eller rom men ändå kom du in i tråden och skrev en massa Sk** om romer.....djupt inne på dina inlägg så är det någonting s
Snälla, kan ni inte bråka om det där i en annan tråd? Ord står mot ord och det är bara de inblandade som vet vad som hände. Sen är man inte rasist om man nämner vilket folkslag en människa som man inte gillar kommer ifrån.
Är finska romer verkligen jätte jätte renliga??...har en bekant som e så grisig så d e hemskt...annars brukar romer generellt vara renliga,men det är kanske olika beroende var de kommer ifrån..?