• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Tärning6
    bebek skrev 2009-02-12 10:10:55 följande:
    Oh full dart från start hos dig lakehill:) här vaknar man, gör iordning lite frukost och kollar tv4 nyhetsmorgon..  Skönt att allt så bra ut med bebisen! Jag ska till bm imorn, känns spännande var ju dryga tre månader, om inte mer jag var på mvc sist! eller jag var ju på UL v. 17 förstås. mammut serien? har jag inte hört talas om.. jag gillar Leksvik, de är robusta, har vart där o provskakat på dem, haha.:)
    hehe mammaut serien eee så mysig vet ej vaför men har varit på ikea å smakat på den hehe gillar den du får kolla in den
  • bebek

ahh är det den där blå bulliga serien?

• Tärning6
    bebek skrev 2009-02-12 10:17:46 följande:
    ahh är det den där blå bulliga serien?
    ja de e de hehe precis rätt
    chesa skrev 2009-02-12 10:06:41 följande:
    Vi väntar första barnet så vi måste inhandla ALLT. PUH! Men får väl se om man kan hitta en del begagnat!Har lagt in en ny magbild från idag i galleriet!
    Å vilken fin grav mage ska ta kort på min mage i dag å lägga in nu när gubben e hemma så e de enklare så kommer en bild i dag säger till när.
  • LakeHill

Bebek: Det är långa mellanrum mellan besöken hos bm. Här går vi en gång per månad och sedan blir det oftare på slutet. Tycker det borde vara så överallt, man vill ju gärna ha regelbunden koll att allt är bra, lyssna på hjärtat och sånt

• chesa

Träning 6 : Tack! Det är roligt när det växer. Men jag chockas fortfarande när jag går förbi en spegel, känner ju inte igen mig själv!

• JagOchHan

Godmorgon i tråden.

dagdrömmare skrev 2009-02-12 09:40:28 följande:
    hej hej ni som redan har barn vad ska ni inhandla? Jag har tänk köpa ny madrass till själsängen nya små mjölk/ersättnings/välling flaskor lite sommar kläder ny skötbädd blöjor har jag missat nått
    vi har köpt ny /begagnad syskonvagn. Ny madrass till nu lillebror snart storebror. Säng köpte vi till honom för ett tag sedan så ingen ny spjälsäng behövs.
    Lite kläder, nappar, nappflaskor, täcken och kuddar. Säker mer men det har jag glömt nu
  • bebek

Lakehill: Ja faktiskt! Även om man inte kan göra så mycket om man hittar fel i tidig gradivitet så har man ju massa frågor som dyker upp i huvudet! Som det här med sammandragningar, stress, tuttmjölk o allt möjligt. Sen tror jag blodvärde inte är desamma som i v.12, känner mig såå trött de senaste veckorna. ska flytta till åland med nästa unge;)

Åh måste berätta en häftig känsla jag hade igår kväll vid den numera tradionella discodansen i magen vid läggdags! Det sparka både på vänster o höger sida av magen vid naveln! Den måste tagit sats med fötterna och bongat in huvudet på andra sidan, kanske försökte räta sig upp! känder skumt... haha

• Smulan87

Vecka 24 idag :D nya bilder i galleriet :D

BF 11Juni 2009
  • Tärning6
    chesa skrev 2009-02-12 10:30:45 följande:
    Träning 6 : Tack! Det är roligt när det växer. Men jag chockas fortfarande när jag går förbi en spegel, känner ju inte igen mig själv!
    Ja de e ju så känner inte heller i gen mig sj hehe
  • Tärning6
    Smulan87 skrev 2009-02-12 10:44:46 följande:
    Vecka 24 idag :D nya bilder i galleriet :D
    Enu en fin grav mage hehe
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!