Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
ahh är det den där blå bulliga serien?
Bebek: Det är långa mellanrum mellan besöken hos bm. Här går vi en gång per månad och sedan blir det oftare på slutet. Tycker det borde vara så överallt, man vill ju gärna ha regelbunden koll att allt är bra, lyssna på hjärtat och sånt
Träning 6 : Tack! Det är roligt när det växer. Men jag chockas fortfarande när jag går förbi en spegel, känner ju inte igen mig själv!
Godmorgon i tråden.
Lakehill: Ja faktiskt! Även om man inte kan göra så mycket om man hittar fel i tidig gradivitet så har man ju massa frågor som dyker upp i huvudet! Som det här med sammandragningar, stress, tuttmjölk o allt möjligt. Sen tror jag blodvärde inte är desamma som i v.12, känner mig såå trött de senaste veckorna. ska flytta till åland med nästa unge;)
Åh måste berätta en häftig känsla jag hade igår kväll vid den numera tradionella discodansen i magen vid läggdags! Det sparka både på vänster o höger sida av magen vid naveln! Den måste tagit sats med fötterna och bongat in huvudet på andra sidan, kanske försökte räta sig upp! känder skumt... haha
Vecka 24 idag :D nya bilder i galleriet :D