• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • frukarlssonn

Min livmoder slutar exakt under naveln fortfarande. Jag är iofs ganska lång, 1.75, kanske därför...

• bebek
    Marinero skrev 2009-02-10 18:40:27 följande:
    Min livmoder slutar exakt under naveln fortfarande. Jag är iofs ganska lång, 1.75, kanske därför...
    oh vilken ståtlig kvinna du är:D
  • hyperballad

bebek
    jag sköljer alltid grönsaker o är väldigt noga med olika skärbrädor till kött o kyckling osv. diskar skärbräda o knivar emellan eftersom ja jag är väldigt nojjig som mannen här hemma säger.
    men det har jag alltid gjort. tänk alla gifter som de sprutar på frukt o grönt, gravid eller inte så vill jag inte ha det i mig!
    (skalar alltid granny smith äpplen eftersom de är super besprutade)

• bebek

ja! Jag köpte frukt från lidl en gång, den såg otrolig fin! Åt en mango och sharonfrukt och fick åka in på akuten för akuten för allergisk reaktion! Var inte allergisk mot frukten.. så de misstänkte att det säkerligen var besprutningsmedlet! ussuss

• Daisyduck

hyperballad och bebek: det är väl bra att ni är noga men vad hjälper det om er vän inte är det som serverar er mumsiga mackor med grönsaker på...

• Daisyduck

Alltså det där lät lite fel. Jag menar inte att oroa, jag menar bara att det är svårt att leva upp till alla ideal!

• hyperballad
    Svar på #966
    Daisyduck skrev 2009-02-10 19:15:18 följande:
    Alltså det där lät lite fel. Jag menar inte att oroa, jag menar bara att det är svårt att leva upp till alla ideal!
    näe jag förstår absolut vad du menar!
    men jag förutsätter väl att alla som jobbar med mat är noga - hmm naivt kanske, ja... hmm
    nu kommer jag aldrig mera våga äta ute {#lang_emotions_cry}
  • Tärning6
    Daisyduck skrev 2009-02-10 19:15:18 följande:
    JA noga ska man ju va hehe apro på sandiga salads blad detta va typ 2år sen jag å min kompis satt på ett lunckaffe typ å min kompis skulle äta så hon bestälde en macka öppnar mackan å vad hitta hon jo blad lös hon fick byta sen tredjegången gav hon upp å sa att du jag vill ha pengarna tebax efter de så kollar jag alltid salladen när jag e ute hehe Vill ej skrämans utan de fins jätte bra stälen å jättedåliga stälen man får ta dem man känner till å dem som vänner försäkrar en om att dem e bra
  • frukarlssonn
    bebek skrev 2009-02-10 18:42:28 följande:
    oh vilken ståtlig kvinna du är:D

Hihi tack

När jag gick på mellanstadiet skämdes jag, för jag va alltid längst, längre än killarna, så de va ingen som ville dansa tryckare me mig ens än gång
  • 3barnsmor35

Chanelli,
    Jag är 1.74 - inget fel med att vara lång! Min man är 1.90 så tjejerna lär ju bli långa också!

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!