Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Min livmoder slutar exakt under naveln fortfarande. Jag är iofs ganska lång, 1.75, kanske därför...
bebek
jag sköljer alltid grönsaker o är väldigt noga med olika skärbrädor till kött o kyckling osv. diskar skärbräda o knivar emellan eftersom ja jag är väldigt nojjig som mannen här hemma säger.
men det har jag alltid gjort. tänk alla gifter som de sprutar på frukt o grönt, gravid eller inte så vill jag inte ha det i mig!
(skalar alltid granny smith äpplen eftersom de är super besprutade) ![]()
ja! Jag köpte frukt från lidl en gång, den såg otrolig fin! Åt en mango och sharonfrukt och fick åka in på akuten för akuten för allergisk reaktion! Var inte allergisk mot frukten.. så de misstänkte att det säkerligen var besprutningsmedlet! ussuss
hyperballad och bebek: det är väl bra att ni är noga men vad hjälper det om er vän inte är det som serverar er mumsiga mackor med grönsaker på...
Alltså det där lät lite fel. Jag menar inte att oroa, jag menar bara att det är svårt att leva upp till alla ideal!
Chanelli,
Jag är 1.74 - inget fel med att vara lång!
Min man är 1.90 så tjejerna lär ju bli långa också!