Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
jag är 170, sambon 182 i guess :D
God morgon :)
Har legat däckad i förkylning i går och känner mig fortfarande rätt klen men var tvungen att fixa lite jobbmail så här sitter man framför datorn igen.
Det är så himla långtråkigt att vara själv hemma hela dagarna och pojkvännen som kommer hem rätt sent från jobbet. Hann läsa gravidböcker och få skräck för moderkaksavlossning. Förhoppningsvis är det väl ovanligt hoppas jag.
Min molvärk sitter i sig men ska magen växa så mycket som det står mellan v 20-27 så lär det kännas :)
Jag har också kännt av sammandragnigar några gånger men har däremot noll koll på vart min livmoder slutar. Vi har verkligen försökt känna men känner ingen skillnad under/över kanten.
Jag är 176 cm och stolt över min längt faktiskt
Har alltid varit längst i skolan ända fram till 8:an kanske när killarna kom ikapp med buller å bång över en sommar
Min sambo är väl en 185 cm kanske.
ohh krya på dig bäbis m!
:) jag är 153, men aldrig haft en karl under 1.70.. :P
Mer andra människor som har problem att man är liten än en själv:) - kommentarer som ojoj vad du är liten, vad ska man svara? -men oj det har jag inte märkt? haha
Skulle inte vilja vara längre, då skulle det inte vara jag. och så ääälskar jag skor, stilettos;)
Haha, härlig diskussion (?) om längd. Tror alla längder har sin tjusning vid olika tillfällen och framförallt så har man mognat och uppskattar sin kropp mer och mer som den är.
Tack bebek
Hur är det själv med ditt blodtryck? Har du kollat blodvärden och sånt?
Vitt inomhus är underbart! Det blir så ljust och alla detaljer kan göra stora förändringar i rummet. Billigt och snyggt som inredningsalternativ.
Kan du fortfarande ha dina vanliga jeans? Eller är det mammajeans. Då jag har så låg mage är det mammajeans som gäller. Har testat uppknäppta jens men det känns skumt tycker jag. Gummisnodd fungerar hemma men på många byxor blir gylfen konstig då. Tips?
Jag köpte en magtub på PoP vilket jag verkligen inte ångrar. Fungerar perfekt som förlängare till mina vanliga tröjor.
Har suttit och klappat magen och pratat lite med pyret där inne. Det är fantastiskt att det lever där inne. Tror dock inte att man förstår det helt förren man ligger på BB med en liten människa i famnen. Längtar!
jobbigt när magsäcken och tarmarna trycks ihop. Samtidigt som det är viktigt att få i sig mat är det tyngre än någonsin. Konstigt hur naturen fungerar ibland.
ja naturen är underlig:)
Nej prövade några jeans nyss, haha glipan mellan knapparna är för stor nu och vissa kom inte över baken:P har också så låg mage så byxor är svårt, köpte ett par mörka mammajeans på hm som jag gillar! Annars så har jag klänning å leggings...
eller baggycargo brallor med någon rolig t-shirt:P lite olika stil varje dag, man får ta det som passar helt enkelt! haha gummisnodd tycker jag inte är så skönt.. om man har ett långt linne nedstoppade i byxorna funkar det.. men det är ju lätt att tappa dem i rumpan så jag går bara o drar upp brallorna hela tiden om jag har så:)
¨
Finna inga byxor som har hudfärgad eller ljus magmudd! alla har blåa eller mörka, så svårt att ha vit tröja på sig tycker jag!