• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • LakeHill

Serena är ett jättefint namn

Ska på uppföljnings-UL imorgon - längtar!!! Hoppas läkaren kan se då om det är en kille eller tjej!

• kicki08
    tekannan skrev 2009-02-10 12:10:50 följande:
    smulan87Härligt!Jag tycker att det är jätte-obehagligt när bebisen snurrar runt så. Hela magen spänns på ett obehagligt sätt. Som tur är går det relativt fort för dem att snurra runt till sin nya position.
    Jag tycker oxå det är hemsk obehagligt när han byter position därinne :-S Det spänns och känns väldigt konstigt som du säger.
    Men samtidigt är man ju lycklig för varje litet tecken man får på att han lever därinne
    Nån mer än jag som börjat få sammandragningar? Igår fick jag det rätt så ofta under dagen, vet inte om det beror på att jag höll igång rätt ordentligt igår hela dagen.
  • Smulan87

jo, absolut! man blir glad sammtidigt för att den lille mår bra! :D

sammandragningar har jag inte fått alls faktiskt. rätt skönt och få slippa de ett tag till i hope :D

kicki08 skrev 2009-02-10 12:40:52 följande:
    Jag tycker oxå det är hemsk obehagligt när han byter position därinne :-S Det spänns och känns väldigt konstigt som du säger. Men samtidigt är man ju lycklig för varje litet tecken man får på att han lever därinne Nån mer än jag som börjat få sammandragningar? Igår fick jag det rätt så ofta under dagen, vet inte om det beror på att jag höll igång rätt ordentligt igår hela dagen.
    BF 11Juni 2009
  • Tärning6

HAr heller inga samandragningar å de e ju tur de slipper gärna så länge jag kan

• bebek

Har ni känt när det känns som om hela bebisen kryper in i t.ex höger sida? så hela magen står ut just där och det känns jätteskumt! brukar putta till den så den flyttar på sig gör nästan ont. :)

Tycker det är lite läskigt med dessa sammandragningar faktiskt.
    Det gör inte ont, men det känns och det kommer alltmer ofta, ibland ganska tätt, känns som om hela livmodern vill krampa ihop sig till en pingisboll.
    Hur känner ni det? blir lite orolig det har kommit fler sammandragningar än vanligt denna förmiddag/Lunch.
    men det kanske ska vara så i detta växastadie?
    svimmade i hallen gjorde jag också, blodtrycksfall säkerligen, har rätt lågt blodtryck och började kräkas. jag hatar att kräkas, tycker synd om dem som kräks hela gradiviteten.

haft en supermorgon/förmiddag helt enkelt;)

• Tärning6
    bebek skrev 2009-02-10 13:18:42 följande:
    Har ni känt när det känns som om hela bebisen kryper in i t.ex höger sida? så hela magen står ut just där och det känns jätteskumt! brukar putta till den så den flyttar på sig gör nästan ont. :)Tycker det är lite läskigt med dessa sammandragningar faktiskt. Det gör inte ont, men det känns och det kommer alltmer ofta, ibland ganska tätt, känns som om hela livmodern vill krampa ihop sig till en pingisboll. Hur känner ni det? blir lite orolig det har kommit fler sammandragningar än vanligt denna förmiddag/Lunch. men det kanske ska vara så i detta växastadie?svimmade i hallen gjorde jag också, blodtrycksfall säkerligen, har rätt lågt blodtryck och började kräkas. jag hatar att kräkas, tycker synd om dem som kräks hela gradiviteten.haft en supermorgon/förmiddag helt enkelt;)
    JA växtvärk kan jag ha i mellan åt men inge mer de brukar gå ganska bra faktist.. Men hatar oxå att kräkas så e glad att jag slipper å jag lider me dem såm mår illa å kräks jag med uch
  • Smulan87

om jag har legat ner på en sida ett tag och sedan lägger mig på rygg så ligger han på hö el vä sida, men inte om jag stor upp

bebek skrev 2009-02-10 13:18:42 följande:
    Har ni känt när det känns som om hela bebisen kryper in i t.ex höger sida? så hela magen står ut just där och det känns jätteskumt! brukar putta till den så den flyttar på sig gör nästan ont. :) Tycker det är lite läskigt med dessa sammandragningar faktiskt. Det gör inte ont, men det känns och det kommer alltmer ofta, ibland ganska tätt, känns som om hela livmodern vill krampa ihop sig till en pingisboll. Hur känner ni det? blir lite orolig det har kommit fler sammandragningar än vanligt denna förmiddag/Lunch. men det kanske ska vara så i detta växastadie? svimmade i hallen gjorde jag också, blodtrycksfall säkerligen, har rätt lågt blodtryck och började kräkas. jag hatar att kräkas, tycker synd om dem som kräks hela gradiviteten. haft en supermorgon/förmiddag helt enkelt;)
    BF 11Juni 2009
  • Tärning6

hehe så kan de va hehe dem kan om dem vill dem små liven redan i magen hehe

• frukarlssonn

Jag har ganska mkt sammandragningar. fast i perioder, när det kommer så kan de komma sådär var 5:e minut. Gör inget ont men som sagt lite konstig känsla, allt under naveln blir verkligen stenhårt. Sen släpper det o så håller de på så ett tag. Sen kan de va borta ett tag.

• Tärning6
    Marinero skrev 2009-02-10 13:51:24 följande:
    Jag har ganska mkt sammandragningar. fast i perioder, när det kommer så kan de komma sådär var 5:e minut. Gör inget ont men som sagt lite konstig känsla, allt under naveln blir verkligen stenhårt. Sen släpper det o så håller de på så ett tag. Sen kan de va borta ett tag.
    uch låter inge skoj men låter dock som att man kan stå ut me de
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!