Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
har också lagt in en v.24 mage, spana in den sexiga lätt mörka randen jag fått, över hela magen! haha
Vet ni vad jag har fått tag på...världens finaste vagga..den ska vår bebis få sova i...
Appropå rörelser, kan de gå flera dar utan att känna nåt? I måndasg kände jag jättemkt, sen dess har jag knappt känt nåt
man blir livrädd ju
Åh Ikea har massa kul grejer för barn och bebisar.. Inte lätt att jobba där kan jag berätta, man vill bara köpa!! Går och smygkikar när jag jobbar och går förbi barnens... Har köpt skötbordet där, bara en enkel Sniglar, med skötunderlägg och så... Men vill ha hela KORALL-serien, vill göra ett undervattens-tema i barnrummet!
Köpte en fotölj(Karlstad) i färgen KORNDAL blå på en utförsäljning, den skulle kosta 3000, men det var 70%rabat så fick den för 900kr!! Och köpte en fotpall till... Blir ammnings- och läsa-bok-platsen i rummet
Korall serien? jag var på ikea häromdagen men jag måste missat massor.
undervattenstema? låter härligt! Jag är ju en passionerad dykare;)
Tycker om leksvik serien, så fin träfärg..
Chanell: vilken vecka är du i? jag oroa mig här i forum för någon vecka sen jag inte känt sparkar på några dagar, men efter några dagar börja det igen. Fick höra den inte är så stark och kan helt enkelt ligga så du inte känner, sparka "inåt" OM man har gått över v.27 och sparkar försvinner helt, då kunde man börja reagera om sparkar uteblev några dagar.
vart lite konstigt formulerat men du förstod säkert:)
Nya magbilder finns
Nu jädrans börjar de hända grejjer
Här är en som precis blivit sjukskriven.......det gick lite väl fort, så nu känner jag mig stressad pga det =)
bebek skrev 2009-02-12 13:33:38 följande: