Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Oj, vad många härliga bäbismagar det börjar dyka upp här :)
Min är fortfarande rätt liten men det verkar vara dessa veckor det händer :)
Skrattmaja: Jag har kikat lite på de där leggingens på PoP men imorgon efter BM ska jag nog faktiskt ta och shoppa lite :) Första gången hos BM sen tidigt i dec så det ska bli spännande. Hoppas att du får chans någon gång innan 24 april att relaxa lite. Låter som du verkligen skulle behöva det!
Tickollina: blev du sjukskriven för stress på arbetsplatsen eller för att du hade olämpliga arbetsuppgifter? Visst var det matte och kemilärare du är.
Själv forskar jag inom materialkemi/fysik så vissa saker har blivit betydligt jobbigare sen jag blev gravid. Tex känns det väldigt olustigt de gånger jag behöver gå in i labbet och fixa någonting. Svårt att veta vilka kemikalier alla jobbar med :-O
dagdrömmare skrev 2009-02-12 09:40:28 följande:
dagdrömmare skrev 2009-02-12 18:24:54 följande:
Magbilder kommer i morrn har vari full rulle i dag men i morrn kommer en ny magbild jag lovar hehe
favorit beror på vad de ska användas till. Till bebisen blir det nog hoppediz trikåsjal som blir favoriten alternativt sino trikåsjal när det är varm eller babydesign Ecowrap vävd långsjal när jag ska amma i sjalen.
Till stora tjejen är det sjalen på min presentations bild en lång vävd tunn hoppediz som är favoriten när jag bär på ryggen och min Taylor made sling (ringsjal) i ekologisk bomull om man bara ska bära en kort stund.
Enligt mig behöver man minst 3st sjalar för att fylla alla sjalbehov
IKEA har väldigt många söta barnsaker och är super som bas för att hålla ner kostnaderna lite. I like :)
Ha, ja till och med min man har varit tvungen att göra impulsköp på barnavdelningen där!