• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Tärning6
    idolf skrev 2009-03-10 19:49:58 följande:
    Trött men annars fint Själv?
    Jo de e bara bra allt e fin fint... lite trött men de kan jag leva me
  • idolf
    Svar på #1860
    Ja det blev nästan 500 här med. Nog finns det roligare ställen att göra av med 500 på.
  • bebek

hemorojder låter inte så trevligt, blir det som små bölder som blöder i ändtarmen eller vad är det? Inget man önskar sig iaf, så mycket vet jag:)

• 3barnsmor35
    Svar på #1863
    Ja, det kan man säga. Varierande storlekar...
    Efter första förlossningen ploppade det ut en stor som ett plommon ur arslet på mig. Den var sås stor att den började läka ut från mitten och ut *uäk* Fy bubblan... Det tog låååång tid för den att försvinna och man fick trycka in den varje gång man varit på toa. Smörja, massera, suppar, svära, gråta...typ. Hemmisar är ngt man bara önskar sina värsta fiender
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • frukarlssonn

Åååh låter inte mysig me hemorojder, hua

• bebek
    Marinero skrev 2009-03-10 17:14:03 följande:
    Bebek: grattis till hp Jag ska skicka in omplaceringsintyget på torsdag att de inte kan omplacera mig, så jag hoppas jag ska få samma positiva besked. Men det har aldrig vart problem för oss som jobbar på båt innan.
    ja känns jätteskönt! haha vore ju typiskt om du vart den första omplacerad till någon biljettlucka på land;)

hemorojder, det lät då inte trevligt... svidande plommon i arslet, som ramlar ut?
    nej jag känner att jag inte behöver veta eller känna exakt vad det är för något...
  • hyperballad
    Svar på #1867
    bebek skrev 2009-03-10 22:32:13 följande:
    ja känns jätteskönt! haha vore ju typiskt om du vart den första omplacerad till någon biljettlucka på land;) hemorojder, det lät då inte trevligt... svidande plommon i arslet, som ramlar ut? nej jag känner att jag inte behöver veta eller känna exakt vad det är för något...
    åh grattis till din HP!
    ska skicka in mitt papper på fredag då jag haft svårt att få tummen loss o dessutom tappat bort mitt moderskapsintyg...
    *slarvmaja*
  • Pian80
    bebek skrev 2009-03-10 13:06:34 följande:
    ja jätteskönt! gå hemma o pyssla. o vad alla ni som är här bor i sydsverige, känner mig lite ensam som väääästmanlääänning här. Ja jag har redan halv gett upp att jobba heltid.
    Du är inte ensam, jag bor i Västerås. Så vi är två .
  • kicki08

Jag är faktiskt från Kolbäck ursprungligen. Men flyttade till gävle 99 pga jag fick jobb där. Så jag är västmalänning i botten
    Om det nu räknas. Är där rätt ofta och hälsar på mina föräldrar och min bror som bor kvar där
    Kolbäck ligger ju bara 2 mil från Västerås

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!