• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Tickollina

Bebek: Jo du...jag kan lova att det känns när de båda sätter i gång.....det är lite obekvämt när en är under revbenet och en är långt ner. Men det är samtidigt mysigt att känna dem.

• tekannan

hyperballad
    Det borde vara förbjudet att klistra in sådana bilder i ett gravidforum.... *abstinens*

babek
    Vilken fin mage!!

• bebek

tack mama bean!

hur gjorde du nu för att klistra in bilden? kopiera och klistra in bara? mozilla vet jag inte ens vad det är..

Undrar ibland själv om jag har tvillingaar eller trillingar i magen tycker det sparkar överallt på samma gång, så jag kan föreställa mig hur det känns en aning tickolina! haha!

• hyperballad

hihi ja visst är det farligt. haha men den är fantastiskt god så leta efter den nästa gång ni handlar!

jag öppnade explorers webläsare
    högerklickade på bilden o tryckte kopiera
    högerklickade här i svarsrutan o tryckte klistra in - tadaa klart.

mozilla firefox är en annan webläsare (mycket bättre enligt min åsikt... men allt är för det mesta anpassat efter explorers webläsare men den strular alltid o hänger sig för mig medan firefox ALDRIG hänger sig så ja lätt val!)

läsa om firefox?
    mozillafirefox.se/

nu ska sambon o jag ut o gå i solen o sedan ska han baka bröd till middagen (soppa) o så ska han baka kanelbullar - tjohoo!
    ha en bra dag idag tjejer!

• hyperballad
    Svar på #1891
    låter spännande tickollina!!!
    själv tycker jag att det är läskigt när den är långt ner o roar sig, känns som om man vill vika ihop sig lite då.
    Tickollina skrev 2009-03-11 12:46:16 följande:
    Bebek: Jo du...jag kan lova att det känns när de båda sätter i gång.....det är lite obekvämt när en är under revbenet och en är långt ner. Men det är samtidigt mysigt att känna dem.
  • bäbis m

åh, baka mitt på ljusa dagen en onsdag. Det är lyx!

• 3barnsmor35
    Svar på #1894
    'Lyxigt!!!
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • frukarlssonn

Usch jag har åkt på magsjuka. Har världens ränneskita sen inatt. Nu börjar jag känna mig matt Ringde bm och frågade hur detta kan påverka bebben, det gör det inte sa hon, men tyckte jag skulle va hemma och ta det lugnt några dar... Och det går ju inte här på båten. Så jag får väl sjukskriva mig några dar...

• Pian80
    Svar på #1898
    Din stackare . Hoppas att det går över snabbt!
  • hyperballad

bullarna jäser medan mannen förbereder för brödbak.
    lyxigt att ha honom hemma idag.

solen skiner här i helsingborg så det var skönt med en promenad, skiner solen hos er också?

krya på dig Chanelll se till så att du får vätska i dig bara så ska det gå bra. *haft kräksjukan 3 gånger nu = veteran{#lang_emotions_wink}*

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!