• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bebek

Jag har letat efter sias sorbet nu överallt men jag hittar den inte!

Jag frågade bm om jag skulle väga mig och hon svara - Nej det är inte så viktigt du ser ju då otroligt fin ut, du har nog gått upp precis lagom! Kan säga att det svaret fick mig att sträcka lite på mig och le! och må riktigt bra..

La upp en ny bild nu i v. 28
    http://www.familjeliv.se/hem/bebek/gallery/phps9dmll.jpg

• hyperballad
    Svar på #1881
    visst är det härligt när de är så lugna, men hon såg ju också att jag inte var överviktig innan o att jag nu är lite rund o go...
    bäbis m skrev 2009-03-11 11:34:57 följande:
    Skön BM! Min frågade vad jag vägde men nöjde sig inte utan ett faktiskt mått. Den gamla skolan kanske Men hon är inte nitisk med att följa och kommentera den på något sätt vilket är skönt. Är noggrannare med alla värden osv vilket känns mera relevant. Tur att barbamamma är så vacker då
    bebek skrev 2009-03-11 11:47:37 följande:
    Jag har letat efter sias sorbet nu överallt men jag hittar den inte! Jag frågade bm om jag skulle väga mig och hon svara - Nej det är inte så viktigt du ser ju då otroligt fin ut, du har nog gått upp precis lagom! Kan säga att det svaret fick mig att sträcka lite på mig och le! och må riktigt bra.. La upp en ny bild nu i v. 28 www.familjeliv.se/hem/bebek/gallery/phps9dmll...
    jag köper min i kvartersbutiken coop nära är det nog den heter nu...
    den är kravmärkt typ ½liter i förpackningen.
  • bebek

jag vet inte, har också försökt klistra in bilder, det gick sådär.. 
    lärde mig precis att under din bild i galleriet så står det ju
    ändrablabla/url/blabla

klicka på url och kopiera in adressen så länkar man.

• Smulan87

Tydligen så kan man inte göra de om man har mozilla.. men jag vet inte vad du har? :D haha för jag kan de inte, och jag har plus och allt och gör rätt men inte tusan funkar de endå >.<

hyperballad skrev 2009-03-11 12:04:52 följande:
    nu blev det långt o konstigt, hur klistrar man in en bild i inlägget?
    BF 11Juni 2009
  • hyperballad
    Svar på #1885
    Smulan87 skrev 2009-03-11 12:20:44 följande:
    Tydligen så kan man inte göra de om man har mozilla.. men jag vet inte vad du har? :D haha för jag kan de inte, och jag har plus och allt och gör rätt men inte tusan funkar de endå >.<
    ahh okej då ska jag starta explorer istället (usch för exploreri love mozilla )
  • 3barnsmor35

Vad fin du är Bebek =)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • idolf

Jag fick väga mig igår när jag var till bm. Har gått upp ca 10 kilo, men det bryr jag mig inte om. Det bor ju ett litet kryp i magen
    Min bm frågade mig på inskrivningen vad jag vägde och jag svarade på ett ungefär, hon nöjde sig med det.

• idolf

Den där blåbärs sorbeten måste jag prova, tänk att jag missat den!

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!