• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • 3barnsmor35

bullarna jäser....och en bulle i ugnen...
    Jaahapp, när var kaffet klart? När skulle man komma?
    kram

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • frukarlssonn
    hyperballad skrev 2009-03-11 17:20:26 följande:
    bullarna jäser medan mannen förbereder för brödbak. lyxigt att ha honom hemma idag.solen skiner här i helsingborg så det var skönt med en promenad, skiner solen hos er också?krya på dig Chanelll se till så att du får vätska i dig bara så ska det gå bra. *haft kräksjukan 3 gånger nu = veteran*
    Tack, ja usch hoppas du slipper fler sådana! Jag fick ledigt resten av kvällen så jag får vila upp mig, sen ska jag se hur det går inatt. behåller jag maten så ska jag göra ett försök.
  • hyperballad
    Svar på #1901
    3barnsmor35 skrev 2009-03-11 18:04:56 följande:
    bullarna jäser....och en bulle i ugnen... Jaahapp, när var kaffet klart? När skulle man komma? kram
    hihi precis dubbelbakning här.
    ja kaffet är klart om en timme kanske (sambon fastnade framför xboxen så de har inte blivit utbakade ännu...)
    ska ge han en spark men om en timme sådär? lite kvällsfika!!
  • 3barnsmor35

Merde, jag har precis lagt mig ner...får ta det en annan dag =)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • hyperballad
    Svar på #1906
    3barnsmor35 skrev 2009-03-11 18:26:56 följande:
    Merde, jag har precis lagt mig ner...får ta det en annan dag =)
    lugnt jag fryser in några så tar vi det en annan dag!
    tekannan skrev 2009-03-11 18:27:11 följande:
    hyperballad jag kommer. hur dags?
    ja om en timme eller så, sambon är lite seg nu på sluttampen... haha
  • bebek
    Svar på #1898
    usch stackars, krya på dig. Drick ett glas resorb om du inte kan dricka något!
    också åkt på magsjuka/matförgiftning för någon vecka sen, Vaknade upp mitt i natten och trodde jag skulle föda! och vet ni... att när man äter järntabletter.. så blir även gallan svart.. och det smakar järn i hela käften, lagom kul när man inte ens kunde ta en liten klunk vatten utan att börja kräkas igen. sov på toagolvet den natten... urs

Kom precis hem från vattengympan, skönt.
    fast idag var det lite jobbigt, vi hoppar med höga knän under vattnet och jag blev en ny erfarenhet rikare, akut halsbränna så det känns som man ska kräkas.. bebis har lagt sig högre upp, eller hoho den har blivit så duktig att den kan sparka på blåsa och revben samtidigt nu.
  • bebek

Om du int bott på andra sidan sverige hade du fått komma hem till mig och köra mamayoga o salsa/chacha dans:D Eller barndans, är faktiskt utbildad barndanslärare:D haha. Men yoga är super om man kör det i sin takt, tränat någon form av yoga sen jag var 13, men konstigt nog som minst nu när jag är gravid! haha

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!