• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Fröken Vennberg

i går kunde jag känna barnets fot. tydligt. så att jag nästan kunde ta tag i det. om inte den hade dragit tillbaka foten så..... någon annan?

• hyperballad
    Svar på #1910
    bebek skrev 2009-03-11 19:05:38 följande:
    Om du int bott på andra sidan sverige hade du fått komma hem till mig och köra mamayoga o salsa/chacha dans:D Eller barndans, är faktiskt utbildad barndanslärare:D haha. Men yoga är super om man kör det i sin takt, tränat någon form av yoga sen jag var 13, men konstigt nog som minst nu när jag är gravid! haha
    åh det hade varit härligt!
    jag tränar pilates annars men nu blev det mammayoga o jag älskar det även om jag är vig som en elefant
    men det tar jag inget extra för hihi
  • hyperballad
    Svar på #1911
    Fröken Vennberg skrev 2009-03-11 19:16:44 följande:
    i går kunde jag känna barnets fot. tydligt. så att jag nästan kunde ta tag i det. om inte den hade dragit tillbaka foten så..... någon annan?
    ordentliga sparkar har jag fått nu senaste dagarna (v.29+1)
    men inte så att jag skulle kunna ta tag i en fot
  • LakeHill

Har också just kommit från gravidvattengympan, hon körde hårt med oss idag för att några höggravida slutat. "Nu ska vi rocka" Är helt slut, men det var skönt

• LakeHill

Här sparkas det också hejvilt - syns bra utanpå magen

• frukarlssonn

Jo nu har det gått hela tre timmar utan ett toabesök {#lang_emotions_laughing} Hoppas det håller sig. Känner mig som ett ursketet äpple.

• hyperballad
    Marinero skrev 2009-03-11 20:04:39 följande:
    Jo nu har det gått hela tre timmar utan ett toabesök  Hoppas det håller sig. Känner mig som ett ursketet äpple.
    håller tummarnarna!

nu blir det arga snickaren o kanelbullar framför tvn.
    blir lite väl sen kvällsmat sen efter det men ja vad ska man göra?
    jag fastnade här o sambon fastnade framför xboxen

men sen är det greys anatomy o det är ju inte fy skam att äta kvällsmat till!

ha en mysig kväll tjejer!
  • 3barnsmor35

Arga snickaren är skitkul =)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bebek

ingen fot har jag sett, men en helt "deformerad" mage då den krypit ihop och tryckt upp stjärten på ena sidan magen.

• bebek
    vet inte riktigt vad som hänt.
    För knappt ett år sen så jobba jag nattklubb, vilket betyder att jag kunde somna 7-8 på mornarna.. För några månader sen kolla jag alltid på sena csi som slutar vid etttiden..
    Sedan började jag somna efter fraiser som är före csi.. För några veckor sen kolla jag iaf på kl 22 nyheterna.. tills nu.. godnatt...
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!