• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Tärning6

Min bebbe sparkar ganska friskt i blan specielt på kvällar å morrnar men så fort man lägger handen på magen så slutar han sparka sen när man tar bort den så tar de nån minut så börjar han i gen, så de e jätte svårt att känna sparkar i bland hehe

• hyperballad
    Svar på #1921
    Tärning6 skrev 2009-03-11 21:47:47 följande:
    Min bebbe sparkar ganska friskt i blan specielt på kvällar å morrnar men så fort man lägger handen på magen så slutar han sparka sen när man tar bort den så tar de nån minut så börjar han i gen, så de e jätte svårt att känna sparkar i bland hehe
    hihi så gör detta lilla pyret också men det är så fort sambon ska känna så slutar han sparka
  • bäbis m

Vårat lilla pyre har äntligen fattat att pappa också vill känna och vara delaktig så senaste veckorna har vi kunnat känna det lilla livet båda två och väldigt väl.

Haha, ja visst är det sjukt när hela magen är sned för att barnet ligger på ena sidan. Speciellt på mornarna kan jag se dessa fenomen.

Hoppas att du mår bättre idag chanell

I går kväll var jag helt slut när jag kom hem från jobbet. Huvudvärk/spänningsvärk som heter duga och jättesvullna vader. Tur att jag har en underbar pojkvän hemma som kunde massera mig och hjälpa mig att slappna av. Inga bullar men en bulle i ugnen och massage

• LakeHill

LÅter härligt Massage är det enda som hjälper mot spänningshuvudvärk för min del iaf.

• bebek

ska släpa mig iväg till resturangen, ingen lust idag...
    fick knappt sova något alls, någon träna komplicerad gymnastik i magen och det är svårt att hitta skön sovställning. får ont i höfterna av att ligge på en och samma sida länge. Börjar längta lite smått tills man kan slänga sig i bingen och somna skönt platt på mage o rygg... 

Var hos läkaren igår och ska få gå på akupunktur, låter läskigt någon som gjort det förr?

• 3barnsmor35

Akupunktur är toppen! Hjälper bra mot ryggont...det känns inte när de sätter i nålarna, men lite när de snurrar dem för att spänna muskeln/punkten.

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bebek

det låter lite läskigt, ser en bild framför mig jag ser ut som en nåldyna, men det sägs vara väldigt bra metod för att få muskler att slappna av.

Läser om vissa som går på massage här, de jag gått till vägrar massera mig nu när jag är gravid!

• Tärning6
    hyperballad skrev 2009-03-11 22:50:09 följande:
    hihi så gör detta lilla pyret också men det är så fort sambon ska känna så slutar han sparka
    Ja samma här hehesambon har inte fått känna en enda spark hehe
  • bäbis m

bebek: akupunktur är jättebra. Eller det beror på men det fungerar i alla fall på många.

Ligg bara stilla och låt de göra sitt jobb så kommer du inte känna nåt och förhoppnigsvis bli bättre =)

• MissMurrig
    3barnsmor35 skrev 2009-03-12 10:28:05 följande:
    Akupunktur är toppen! Hjälper bra mot ryggont...det känns inte när de sätter i nålarna, men lite när de snurrar dem för att spänna muskeln/punkten.
    Jag tycker det gör ont när de sätter i nålarna, brukar rycka till, och sen lite också när de snurrar på dem. Men sedan gör det inte ont när de sitter i...
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!