Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
hyperballad skrev 2009-01-20 23:36:23 följande:
hyperballad skrev 2009-01-20 23:44:24 följande:
längtan09 skrev 2009-01-20 23:42:13 följande:
Blev det nån vagn?
Jag skulle oxå köpt vagnen. Jag tror allt står väldigt bra till med bebis därnere
Så det är ingen fara
På flertal ställen kan man köpa barnvagn mm och sedan hämta ut dem när babisen kommer, man får lägga handpenning, men om något skulle hända så har man en garanti att man inte behöver hämta ut sakerna och betala restavgiften.. bra tycker jag..
jag är lite nojjig, brukar inte vara nojjig av mig men sen början på jan har jag kännt sparkar varje kväll och annars när jag legat/suttit still.. Men nu har det var helt "tyst" från magen sen måndags eftermiddag.. Skulle ni oroa er, eller har den kanske bara lagt sig åt något håll så jag inte känner sparkarna? Inga övriga konstigheter förutom jag är lite segare o känner mig oroad för allt....
varför ska syskonvagnar vara så dyra?
helt sjukt tycker jag.
vet ni någon bra sida på nätet man kan kolla på vagnar?
Ska iväg sen och se om vagnen finns kvar, sambon jobbar natt så han ska sova en timme till och jag har tyvärr inget körkort, annars kunde jag åkt själv. Visste att det var negativt att inte ha körkort
God fortsättning allesammans =)
Har varit på semester i 3 veckor (+ 1 vecka i Sverige innan dess) så nu har jag spenderat ett par dagar åt att läsa i fatt allt som hänt här på tråden.
Så himla spännande att ni har börjat känna av sparkar och rörelser. Själv har jag ingen aning om jag känt någonting. Ibland får jag för mig att det bubblar till (v18) men jag väntar på tydligare tecken. Kul att höra att rUl och gått bra för alla också. Själv ska jag gå om drygt en vecka men jag har ju redan gjort 2 så jag känner mig inte riktigt lika nervös denna gång.
För övrigt kan jag varmt rekommendera att åka bort under graviditeten. Jag har mått hemskt illa i 15 veckor och dagen efter vi kom fram så var illamåendet som bortblåst och jag har mått prima. Har inte haft möjlighet att fundera och vara lika orolig heller.
Satt och tittade på tyger själv i också gjort)och till barnvagnen. Vi har köpt en vagn redan. Var 50% och vi kunde inte låta bli så längtan..slå till vettja!
Blablabla...ska sluta ordbajsa nu.
hej. här kommer en till som är beräknad den 5/6-09. Är det någon från umeå trakten här?