Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag har fått åderbråck i underlivet, uppe vid inre blygdl
Det gör ONT, skaver, kliar, svider. Har inte haft det innan så det är lagom kul.
Jag tror inte jag fått åderbrock kanske... men nå ådror är det som blitt stora och svullna därnere för mig med. Gör inte ont eller så men dom känns ju.. svullna liksom. :-S
Kicki,
Jo, jag har varit rejält svullen ett tag, men nu gör det ont =(
Bebek,
IIIIS!!! *rysa* Fy bubblan, is låter lite lagom läbbigt så nära härligheten.
Det var lite bättre idag, läste igår att man skulle ligga ner för att avlasta trycket neråt, så jag låg ner så fort jag fick chans på kvällen. Somnade gott på soffan med =) vaknade indreglad i kudden kl 03 på natten o fick hasa in i badrummet, sängen zzz.
Jäkla katter som höll på o para sig i trädgården, skrek ju sådär härligt =/
mamabean
Men lägg in trosor i kylen eller i frysen! kan säkert vara skönt och dämpa svullnad om man stått upp länge! ja dessa jäkla vårkatter, haha..
Själv så kändes mina händer konstiga imorse och upptäckte de var någon storlek större än vanligt, ringarna satt jättehårt och jag fick nästan en klaustrofobisk känsla när jag inte fick av dem, sprang upp halv sex och spola händerna i isvatten
Ok, HOBBIT-fötter! Mina fötter är så svullna att jag har svårt att få på mig min skor... inte bekvämt!
Bebek: Okej, jo jag har funderat på att köra med sportbh och ammningsinlägg. Får väl börja med det och hoppas att det hjälper, för är inte så roligt att bädda om sängen varje dag pga bröstmjölksläckage =/.
jag läste i mammapraktika (tror jag det var) att man ska sova på vänster sida för då får bebisen mycket bättre syre o så slipper man halsbränna eftersom öppningen till magmunnen då inte blir mosad. har funkat super bra tills nu o jag kan säga att jag kommer aldrig mer sova på vänster sida sen haha
nu brukar jag lägga mig på höger sida efter sista kissningen för natten/morgonen (oftast mellan fyra o halv sex) o sova sista timmarna på höger sida. i love höger sida kan jag säga.
åh en extra kudde under huvudet måste jag ha för att kunna andas ordentligt, o sedan en mellan knäna också! ![]()
jag börja läcka lite redan i v. 17 så jag vet hur det är! Ligger man på sidan och klämmer ihop boobsen så vaknar man med en mjölkinpackning:)
hoho äntligen lyckats välja tapeter, kök, hall, vardagsrum o babyrum! så får jag äntligen åka och köpa skötbordet och byrån till bäbiskläderna! någon söt tavla och göra iordning barn/syrummet:D Har vart o köpt tyg till lapptäcket jag tänkte sy, kanske blir mysigt att gå hemma nu med hp ändå, lite o pyssla med, och våren börjar ju visa sig! dags att sätta körsbärstomater:D ska försöka mig på melon också, får se hur det går, lyckats med pumpa en gång iaf!