• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • idolf

Jag sitter just nu och funderar när jag törs börja om med järntabletterna... Började i onsdags och fredag eftermiddag spydde jag. Var nog en kombo av hamburgare 2 dagar och järntabletterna.
    Har en väldigt känslig mage och brukar alltid reagera när jag äter tex hamburgare, men denna gången blev det väl extremt...

• ploppen
    bebek skrev 2009-03-16 18:45:33 följande:
    nej precis:)är det någon som har nåt bra gott recept på bröd?
    På baksidan av kungsörnens vetegroddspaket finns ett recept på morotsbröd som jag bakar ibland och som är himla gott!
  • tekannan
    3barnsmor35 skrev 2009-03-16 18:47:37 följande:
    Jag ska köpa bakmaskin har jag bestämt =)
    Är de bra? Har aldrig blivit riktigt klok på om det är ngt att ha eller ej. Jag bakar mkt bröd och bullar själv nämligen... Vad gör själva bakmaskinen i det hela?
  • Linda 89
    Är de bra? Har aldrig blivit riktigt klok på om det är ngt att ha eller ej. Jag bakar mkt bröd och bullar själv nämligen... Vad gör själva bakmaskinen i det hela?
    Bakmaskinen blandar väl om ingredienserna och gör degen har jag för mig =P.
  • 3barnsmor35

Ja, jag tror man bara häller i ingredienserna sen fixar den resten =)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bäbis m

samt att man kan ställa taimer och vakna till färskt bröd!! Jag skulle också gärna vilja ha en sådan Är urdålig på att baka nu men älskar hembakt bröd.

3barnsmor35 skrev 2009-03-17 08:21:46 följande:
    Ja, jag tror man bara häller i ingredienserna sen fixar den resten =)
  • bebek

rågmjölscones tar ca 20 min att slänga ihop på morgonen!

Har precis kommit från akupunkturen! det gjorde rätt ont på vissa punkter som är riktigt ömma, men jag tyckte att det hjälpte lite faktiskt. Ska gå fler gånger så det blir nog bra!

• 3barnsmor35
    bebek skrev 2009-03-17 09:15:56 följande:
    rågmjölscones tar ca 20 min att slänga ihop på morgonen!Har precis kommit från akupunkturen! det gjorde rätt ont på vissa punkter som är riktigt ömma, men jag tyckte att det hjälpte lite faktiskt. Ska gå fler gånger så det blir nog bra!
    Ja, där det gör ont - då har de hittat rätt =)
    kram
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • dagdrömmare

hej nu har jag inte kikat in här på ett tag igen. tack för alla grattis. Har fortfarande inte vant mig vid tanken på att det är en liten kille där inne

Det var några som frågade om man kunde se ansiktsdrag bra och det kan man verkligen. Kika in på www.crocus.nu/3D+-+Bilder_1800_1077.php för att se hur det kan se ut med 3D UL.

• ModernaModern

Jag har oxå bakmaskin och det är helt super, bara att slänga i ingridenserna och sen sköter maskinen resten, man får nybakat bröd när man vaknar, man sparar tid och blir lätt beroende*ler*

Man kan själv välja om maskinen endast ska knåda ihop degen eller om den ska grädda också...

Helt klart värt pengarna!

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!