Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag sitter just nu och funderar när jag törs börja om med järntabletterna... Började i onsdags och fredag eftermiddag spydde jag. Var nog en kombo av hamburgare 2 dagar och järntabletterna.
Har en väldigt känslig mage och brukar alltid reagera när jag äter tex hamburgare, men denna gången blev det väl extremt...
Ja, jag tror man bara häller i ingredienserna sen fixar den resten =)
samt att man kan ställa taimer och vakna till färskt bröd!! Jag skulle också gärna vilja ha en sådan
Är urdålig på att baka nu men älskar hembakt bröd.
rågmjölscones tar ca 20 min att slänga ihop på morgonen!
Har precis kommit från akupunkturen! det gjorde rätt ont på vissa punkter som är riktigt ömma, men jag tyckte att det hjälpte lite faktiskt. Ska gå fler gånger så det blir nog bra!
hej nu har jag inte kikat in här på ett tag igen. tack för alla grattis. Har fortfarande inte vant mig vid tanken på att det är en liten kille där inne
Det var några som frågade om man kunde se ansiktsdrag bra och det kan man verkligen. Kika in på www.crocus.nu/3D+-+Bilder_1800_1077.php för att se hur det kan se ut med 3D UL.
Jag har oxå bakmaskin och det är helt super, bara att slänga i ingridenserna och sen sköter maskinen resten, man får nybakat bröd när man vaknar, man sparar tid och blir lätt beroende*ler*
Man kan själv välja om maskinen endast ska knåda ihop degen eller om den ska grädda också...
Helt klart värt pengarna!