Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
jag skulle vilja ha en kitchen aid maskin men känns som att det är lite för mycket pengar
mannen skulle dö han bara skrattar åt mig varje gång jag visar honom den, de har även kommit med våffeljärn som jag visade för honom, han var inte impad...
kan bero på att det kostade massor hihi
så här finns bara en vanlig hushållsassistent som aldrig blivit använd.
använder endast stavmixern o råsaftscentrifugen!
idag är det v30 o jag längtar samtidigt som jag inte är redo för en förlossning...
hu vad det skrämmer mig (ja fortfarande...)
mammayoga igår o det var fantastiskt!
ska till sjukgymnasten idag, kanske blir det akupunktur får se vad hon säger, spännande spännande. vill också prova nu när du gjorde det bebek!
hyperballad
och jag som använder min assistent varje gång jag bakar...
försök förbereda dig inför förlossningen redan nu - läs på, prata, fundera, skriv förlossningsbrev osv. Det är nog bästa sättet att förbereda sig mentalt...
hyperballad
Åh, var hittar man en karl som tycker om att stå i köket??
Men skönt att du har ngn att prata med om förlossningen, det är viktigt att förbereda sig. Annars kan hela upplevelsen bli jobbig. Får hoppas du lyckas vända det till ngt du ser fram emot!!
så därför vill han göra det istället för han tycker att han gör det bättre 
hyperballad
Tack för det självförtroendet... Eller? Inte ska han väl säga att du inte kan, klart att du kan! Men visst jag är kanske lite så jag med... Säger inte till mannen att han inte kan men han får aldrig. Köket är mitt! Jag älskar att stå i köket, så jag har mig själv att skylla. Och han håller sig frivilligt därifrån!
jag har bara provat akupunktur en gång med jag tror faktiskt jag kan rekomendera det, verkar vara rätt bra. men jag bar om att inte få se nålarna.
hoho jobbar sista dagen idag, blandade känslor.. men jo det är jobbigt att stå upp i flera timmar... så det kanske ska bli skönt.