Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag har inte börjat läcka mjölk ännu. Har en fåfäng förhoppning om att slippa...
Mjölkläckage är tack och lov något jag sluppit innan BF. Däremot när jag började amma tyckte jag det rann hela tiden, men det får man väl räkna med.
Okej usch vad orättvist. Fast det händer inte varje kväll men det är väl bättre att vara på den säkra sidan =). Hur är det annars för er i era graviditeter? =P
Okej usch vad orättvist. Fast det händer inte varje kväll men det är väl bättre att vara på den säkra sidan =). Hur är det annars för er i era graviditeter? =P
idag var jag på glukosbelastning med en halvsjuk dotter och helsjuk själv, två timmars väntan på att ta prover var lång tid...
Men testet var bra och järnvärdet hade inte stigit så nu får jag käka två tabletter om dagen
stackars magen.
Men annars njuter jag av min graviditet har varken foglossning, droppande bröst eller vattenansamling.
Njuter också. Jag har verkligen vart skonad från det mesta. Hittills iaf. Däremot tror jag bebben ligger ganska långt ner mestadels, för jag blir så fort kissnödig men det kommer väldigt lite när jag kissar. Så h*n måse helt enkelt trycka en del på blåsan. Nåt jag tycker är lite läskigt ibland är hur hårt h*n kan sparka bakåt, typ mot hål nr 2 känns de som. Känns jätteskumt och det gör nästan lite ont.
99 dagar kvar idag! Känns märkligt att vara nere på tvåsiffrigt! Men vad skönt!
Det lilla miraklet är jätteaktivt och sparkas massor. Jag som trodde att de mest skulle sova!
Nätterna tycker jag börjar bli jobbiga nu, sover inte alls bra. Hittar inget skönt läge att ligga på och den lille bökar mycket!
Har haft det jättestressigt på jobb ett par dagar och bröjat få lite sammandragningar, och känt av foglossningen mer. Måste nog försöka ta det lite lugnare!
Jag har också 99 dagar, då har vi samma BF =)
Usch, jag har också sammandragningar och det är mycket värre än förra gången. Inte alls så roligt, men än så länge ett lyxproblem. För gud, vad träningssugen jag är! Det slog mig idag att jag knappt alls går och tänker på min bebis, men däremot hela tiden på hur mycket jag ska springa när den väl har kommit ut! Känns inte helt sunt faktiskt.