Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
om ni känner er lite nere eller har lite tråkigt så ta en titt i min FL blogg, lagt in lite guligt o rart där:)
Som det ser ut nu har jag 31 arbetsdagar kvar...
Och jag har två arbetspass, alltså 14 arbetsdagar kvar. Sen har jag tatt ledigt ett pass och sen hoppas jag att min hp blir beviljad. Jag har jättemkt sammandragningar nu. Dom gör inte ont men de känns obehagliga ibland. Hur mycket kan man ha utan att det är nån fara, nån som vet? Vissa kvällar får jag det stup i kvarten, men härom kvällen avslöste de varann hela tiden. Det kändes sådär... Jag har dem på dagarna också, men tänker inte på det lika mycket då jag är i rörelse.
Oj ska ni redan gå på Hp, va skönt. Själv ska jag plugga in i det sista och hoppas hinna vara med på så mycket obligatoriska lektioner som möjligt i slutet. Men det känns rätt hopplöst då kursen slutar den 7/6 och jag är beräknad tills den 30/5
Oj va många som inte ska jobba så länge till. Själv har jag inte ens tänkt tanken att inte jobba. Jag har planerat att jobba sista dagen 28 maj, alltså två veckor innan bf.
Visserligen har jag ett tungt jobb med lyft, men inte så tungt så jag inte klarar av det som jag ser det nu iallafall.
Borde man söka HP istället för semester eller? Hur fungerar det?
rättar mig: snabbt skulle där stå!
Önskar att jag skulle orka baka på den lilla tiden man har över till annat, men finns ingen energi över till sådant. Även om vi har en bakmaskin så kräver det ju en del eget jobb också. Men visst är det gott med hembakat. Även om jag tycker det är svårt att baka bröd som är glutenfritt och mjölkproteinfritt och få det att bli gott.