• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • LakeHill

Japp, mina fötter är också svullna. Händerna har inte börjat svälla men minns att de gjorde det på slutet i förra grav, samtidigt som jag fick grav-svettningar, inte roligt när det var varmt ute och händerna var svullna och svettiga, man ville inte direkt ta folk i hand

Tror inte någon marskatt skulle kunna väcka mej när jag väl sover. Tyvärr vaknar jag ofta av samma anledning som ni andra, dvs onte i höfter, kissnödig mm. Men när jag sover så sover jag djupt, är så trött att jag knappt vaknar när sonen skriker på natten.

• hyperballad

nu ska jag strax ut i solen, ska promenera till blomster affären o sedan blir det fika med en kompis o hennes söta lilla dotter på 4 månader.

ha en härlig dag idag tjejer!   {#lang_emotions_sunny}

• LakeHill

Hyperballad: Låter härligt!

Var o lunchade med en kompis igår, hennes son är bara några veckor gammal, oj vad rart det var att hålla den lille i famnen. Började längta ännu mer efter det. Man glömmer snabbt hur små de är, även om det bara var drygt 9 månader sedan min förra förlossning.

• Pian80
    Marinero skrev 2009-03-18 08:58:06 följande:
    Då har vi ungefär en lika skonsam graviditet Lider också av onda ligament och det kan göra nåt så djävulskt ont. Kissar på nätterna är det enda jag lider va.
    Jag har också en skonsam graviditet hittills i jämförelse. Behöver inte ens kissa på nätterna . Däremot får jag ont i svanskotan framåt eftermiddagen då jag i princip sitter ner hela dagarna på jobbet.
  • 3barnsmor35
    bebek skrev 2009-03-18 09:26:57 följande:
    mamabeanMen lägg in trosor i kylen eller i frysen! kan säkert vara skönt och dämpa svullnad om man stått upp länge! ja dessa jäkla vårkatter, haha..Själv så kändes mina händer konstiga imorse och upptäckte de var någon storlek större än vanligt, ringarna satt jättehårt och jag fick nästan en klaustrofobisk känsla när jag inte fick av dem, sprang upp halv sex och spola händerna i isvatten
    Helt ärligt så är det jättebra, jag gjorde egna isbindor efter jag kom hem från BB med tjejerna. Man är så svullen och öm (spec om man är mkt sydd) så att skölja upp lite bindor o ha i en påse i frysen till natten är guld värt!
    Ett bra tips som jag hade glömt bort!
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Pian80
    3barnsmor35 skrev 2009-03-18 10:45:38 följande:
    Helt ärligt så är det jättebra, jag gjorde egna isbindor efter jag kom hem från BB med tjejerna. Man är så svullen och öm (spec om man är mkt sydd) så att skölja upp lite bindor o ha i en påse i frysen till natten är guld värt!Ett bra tips som jag hade glömt bort!
    Blir det inte blött när de tinar då?
  • Smulan87

alltså, jag hoppsa inte det bara är tillfälligt, men gud vilken "tur" jag haft i ett par dagar.

jag har tvättat all tvätt.
    solen skinner och det är varmt ute
    sambon är glad för de löser sig med hans bil som han älskar
    vi kommer lite mer överens
    VI SKA FLYTTA TILL EN TREA!! :D:D:D
    och allt bara flyter på!

de skulle väl vara fan med om något går åt hevlete nu va?!

>.<

Däremot, två saker som varit intressant de senaste dagarna..
    jag läcker osm ett såll ur mina, ja.. mjölkpåsar..
    och bebis börjar bli STOR för när han ligger långt ut, så känner man EXAKT hur han ligger, huvud höger sida, sedan känner man ryggrad, man känner hur benen är böjda allt! läskigt!!! :O

BF 11Juni 2009
  • Smulan87

jag har sportBH och amningsinlägg :D

Linda 89 skrev 2009-03-18 10:18:05 följande:
    Bebek: Okej, jo jag har funderat på att köra med sportbh och ammningsinlägg. Får väl börja med det och hoppas att det hjälper, för är inte så roligt att bädda om sängen varje dag pga bröstmjölksläckage =/.
    BF 11Juni 2009
  • 3barnsmor35
    Pian80 skrev 2009-03-18 10:51:05 följande:
    Blir det inte blött när de tinar då?
    Jo, men då slänger man dem =) Det är ju så mkt avslag ändå...
    På BB fick jag såna och det var verkligen toppen. Jag hade ju 30+ stygn så det var lite aj-aj.
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Linda 89
    Smulan87 skrev 2009-03-18 11:07:12 följande:
    jag har sportBH och amningsinlägg :D
    Okej, jo funderar på att börja med det nu =P. Började läcka lite för flera veckor sen men nu har det börjat läcka mer och mer så det börjar bli dags att skaffa lite åtgärder så man inte är kladdig när man vaknar =).
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!