Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Japp, mina fötter är också svullna. Händerna har inte börjat svälla men minns att de gjorde det på slutet i förra grav, samtidigt som jag fick grav-svettningar, inte roligt när det var varmt ute och händerna var svullna och svettiga, man ville inte direkt ta folk i hand
Tror inte någon marskatt skulle kunna väcka mej när jag väl sover. Tyvärr vaknar jag ofta av samma anledning som ni andra, dvs onte i höfter, kissnödig mm. Men när jag sover så sover jag djupt, är så trött att jag knappt vaknar när sonen skriker på natten.
nu ska jag strax ut i solen, ska promenera till blomster affären o sedan blir det fika med en kompis o hennes söta lilla dotter på 4 månader.
ha en härlig dag idag tjejer! 
Hyperballad: Låter härligt!
Var o lunchade med en kompis igår, hennes son är bara några veckor gammal, oj vad rart det var att hålla den lille i famnen. Började längta ännu mer efter det. Man glömmer snabbt hur små de är, även om det bara var drygt 9 månader sedan min förra förlossning.
alltså, jag hoppsa inte det bara är tillfälligt, men gud vilken "tur" jag haft i ett par dagar.
jag har tvättat all tvätt.
solen skinner och det är varmt ute
sambon är glad för de löser sig med hans bil som han älskar
vi kommer lite mer överens
VI SKA FLYTTA TILL EN TREA!! :D:D:D
och allt bara flyter på!
de skulle väl vara fan med om något går åt hevlete nu va?!
>.<
Däremot, två saker som varit intressant de senaste dagarna..
jag läcker osm ett såll ur mina, ja.. mjölkpåsar..
och bebis börjar bli STOR för när han ligger långt ut, så känner man EXAKT hur han ligger, huvud höger sida, sedan känner man ryggrad, man känner hur benen är böjda allt! läskigt!!! :O
jag har sportBH och amningsinlägg :D