Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
V 29 här (28+1). Det känns verkligen som att veckorna stormar iväg. Snart är mars slut oxå och våren är verkligen på väg. Förutom att det snöade här inatt
SURT!
Men nu ser det ut att vara varmare igen och solen tittar fram ibland
Ja nu går det undan tjejer! Våren är här idag och solen skiner så fint...
Längtar efter att få vara ledig, har inte haft en dag på länge där jag bara gått hemma och inte gjort något speciellt..alltid är det något.
v. 30 idag! så nu är det mellan 8-12 veckor kvar! oj vad lite det låter:)
Var på akupunktur nu på morgonkvisten, det gick sådär, fick blodtrycksfall med tjut i öronen och silverprickar för ögonen och höll på kräkas. ska få testa tens-apparat istället. och så rekomendera hon en sådan massagevagn, perfekt för karln att massera sin gravida kvinna utan att bli trött i händerna eller massera totalt okoncentrerat för han kollar på tv samtidigt;)

http://www.spinalistips.se/tips-massagevagn-med-rorliga-leder-969.html
Vart tog våren vägen? I går snöade det hela dagen här......så i dag ser det ut som vinter igen, utan någon sol. Måste snart åka till jobbet....min chef har klantill det. Hon har inte fyllt i papperena från FK, så nu har de skickat hem pappaer till mig, som ska fylla i. Jga vill gärna veta om min sjukskrivning går i genom......
Här blir det inte någon lagad mat till lunch om man inte fixat det kvällen innan eller lagat storkok i helgen. Då får man ta till något som är färdigt. Går ju liksom inte att stå och laga mat med en liten som hänger i byxbenet och skriker för att han vill upp i famnen. Knappt så man får värma mat eller fixa till hans egen mat vilket ju går snabbt. Så till er som inte har barn innan och kan va lediga innan BF säger jag - njut av tiden, ta det lugnt och vila upp er.