Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jahopp, bevisar att ni bor helt fel. Här i Göteborg är det jättesoligt!
HOppas mina pappaer kommer snart... Min HR skickade papprena i torsdagskväll... Men jag måste åka snart... Så jag får in mina HP/FP papper ca 2-3 veckor för sent.. bra! NOT!!! Min HR på jobbet har varit så seg! Jättejobbigt när man var ute i god tid, så skiter ens jobb i att man vill få in sina FK-papper i tid...
här snöar det också, vinter igen. yep yep.
kvaddlar? vad är det?
försöker lära mig laga mat nu när jag är ledig och inte jobbar, är ju bortskämd som har resturang. och säkerligen i sommar också om man inte hinner laga mat kan man gå ner och ta sig en kycklingsallad.....
nej, ordet getingstick fick mig att bestämma mig att kvaddlar inte är något för mig:)
jag bryter hellre armen än får ett getingstick...
Hyperballad: Hur kan din chef säga att hon inte vill fylla i papperna? Låter hur skumt som helst.
Idag kom det hem nya papper, men nu var det för att söka föräldraledighet och få föräldrapenning. =) Är det någon som har varit på "kursen" som försäkringskassan har??
Nä jag vill inte heller ha någe epidural eller någe kvaddlar.
Fick akupunktur sist som tog bort all smärta i ryggen så jag fick vila mellan värkarna. Så det vill jag ha denna gången med.
möjligen lustgas oxå om jag känner att jag behöver det.