• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • frukarlssonn
    bebek skrev 2009-01-21 20:20:05 följande:
    Tack för de orden gumman:) Du behöver nog inte heller oroa dig, jag kände ingenting först mot slutet i v. 19, min väninna i v. 22.. fast man längtar ju så tills man känner att något lever där:) Var också nervös för UL, du måste skriva imorn och berätta hur det gick! :) håller en tänke för dig! Kolla Kanal 4+ en dokumentär om bebisen i magen!! Och de berättar även mycket intressant om tvillingar och dess beteenden Tickolina:)
    Tack de känns oxå bra o höra Längtar så att få känna bebis på riktigt!!

Absolut jag uppdaterar så fort jag kommer hem igen.

Tittar på programmet oxå. Så mysigt, o intressant!
  • bebek

Ja.. tur att det vart paus man kan hämta sig lite.. 
    vart lite känslig där när de förrlöste bäbisarna så en tår föll ner på kinden.. haha

jag kommer gråta ihjäl mig när jag får se min egen, har aldrig gråtit så mycket i helá mitt liv sen jag blev gravid tror jag

• Katta86
    bebek skrev 2009-01-21 20:45:41 följande:
    Ja.. tur att det vart paus man kan hämta sig lite..  vart lite känslig där när de förrlöste bäbisarna så en tår föll ner på kinden.. haha jag kommer gråta ihjäl mig när jag får se min egen, har aldrig gråtit så mycket i helá mitt liv sen jag blev gravid tror jag
    Nä fy sjutton vad man gråter! Hela tiden för ingenting! Och minsta lilla man ser på tv om bebisar så stor bölar jag!
    Tror inte alls att jag var så här känslig förra graviditeten!
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • frukarlssonn

Jag är väldigt känslig i perioder, men är det nåt jag bara storgråter till är det när jag ser på förlossningar och när mammorna får bebisen på bröstet. Herregud då bölar jag som ett barn

Jag har vart alldeles för chockad över att gråta när jag plussade. Men jag kommer gråta ihjäl mig den dan mitt lilla pyre ligger i min famn Och när jag helt plötsligt kommer på att jag har en bebis i magen så gråter jag en skvätt. Jag längtar verkligen till sommaren!

• bäbis m

Underbart längtan att ni fick önskevagen :) Tror bara ni hade ångrat er om ni inte köpt den när det var så bra pris.

Vi har rullat runt lite med våran ibland bara för att känna känslan. Såå mysigt. Tog dock neutrala svart och grått eftersom vi inte vet könet på vårat lilla pyre. Blir en glad överraskning i juni. Längtar som bara den.

Läste mitt förra inlägg, märkte att jag hade lite väl bråttom till ett möte för vissa delar var ju helt obegripliga. Ledsen för det..Vad jag ville få fram på slutet var att jag också planerar att sy sängkläder till våran vagga som min pappa gjorde till mig och min bror när vi skulle födas. Lite mysigt.

Har läst alla inlägg om bärsjal och det verkar som om vi kommer testa både bärsjal och babybjörn då min pojkvän föredrar att använda babybjörn. Kanske jag med, vem vet.

• bäbis m

I dag har jag förresten känt livet i magen. När jag satt på mötet kände jag hur någonting rörde sig under naveln och ner mot blygdbenet. Kittlades nästan lite men otroligt cool känsla. Fösrta kontakten liksom =D.

• Daisyduck

Bäbis!: Visst är det bara sååå mysigt! Min virvelvind pysslar runt ganska mycket ner mot blygdbenet nuförtiden (eller typ den här veckan).

Ikväll började sambon storlipa när han blev sparkad av terroristen i min mage. Han (sambon) såg så evinnerligt söt ut.

• längtan09

Är det någon som vet vart man kan köpa filtar som passar påslakan? Vet att man inte ska ha täcke i spjälsängen förens bebisen är 1 år, men vill fortfarande ha påslakan på filten.

• Smulan87

du kan ju gå in i en vanliga tygaffär annars, och typ köpa flecce :) och bara klippa till så de passar, för de behöver du inte ens fålla :) de funderar jag på att göra nämigen, flecce är ju inte så jättetjockt. om man har et lager :)

längtan09 skrev 2009-01-21 21:53:28 följande:
    Är det någon som vet vart man kan köpa filtar som passar påslakan? Vet att man inte ska ha täcke i spjälsängen förens bebisen är 1 år, men vill fortfarande ha påslakan på filten.
    BF 11Juni 2009
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!