Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Smulan87 skrev 2009-01-21 21:54:36 följande:
precis ;)
ja vi kollade på filmen Wall-e och tårarna rann nästan konstant, han var ju så söt!
och ja.. när man ser en mamma få hålla sin bebis för första gången, eller en bäbis le för första gången... då är det bara ta fram näsduken;)
Förra graviditeten grinade jag när Anja Pärsson vann i slalom. Och jag som inte ens bryr mig om TV-sport egentligen!
Smulan87 skrev 2009-01-21 21:54:36 följande:
Ok nu känner jag mig som världens sämsta blivande mamma.... Man ska inte ha täcke i spjälsängen? Jag ser massa märkliga scenarion framför mig? Äh, jag hänger inte med. Varför är det dåligt?
Daisyduck skrev 2009-01-21 22:48:05 följande:
Men filt eller fleece kan de ju också få över huvudet??
Ja, du är härmed definitivt diskvalificerad. Nejdå, vi hade ju ingen koll heller, men när vi kom hem med bebisen så gav det sig själv liksom, det var i slutet av maj och täcket så stort och fluffigt att det liksom var stelt. Han skulle ha försvunnit bland allt fluff och det var uppenbart att det var helt lagom med fleecefilt.
Daisyduck skrev 2009-01-21 22:52:38 följande: