• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Smulan87

sockerkaka är gott :D:D

Tärning6 skrev 2009-02-02 12:12:52 följande:
    åå nu har man damsugit å bakat socker kacka hehe så nu ska ja snart ut å hämta ved hehe
    BF 11Juni 2009
  • Tärning6
    Smulan87 skrev 2009-02-02 12:13:32 följande:
    sockerkaka är gott :D:D
    Ja de e jätte gott de blir vanilj mummmmmmsss
  • bäbis m

Har haft en lunchdate med min sambo. Det är vår i Linköping. Lite svalt kanske med solen skiner och värmer på kinderna och fåglarna kvittrar för första gången i år. Åhh, riktiga vårkänslor väcks!

Vill bara vara utomhus och njuta. Synd att bebisarna behöver 9 månader på sig för annars hade det varit toppen att få vara ledig och ta en lång vagnpromenad i dag =D

• JagOchHan

hej hej.

Har vart inne och läst någon vecka här nu men inte skrivit (som ni märkt).
    Vi ska ha barn 8 juni, 3dje barnet. Kunde vara kul om man får vara med och snacka här inne lite. Går in i v 23 i morgon.. Hemma för tillfället med lillkillen som är 1år och 1 månad drygt.

• bäbis m

Välkommen! =)

JagOchHan skrev 2009-02-02 13:48:12 följande:
    hej hej. Har vart inne och läst någon vecka här nu men inte skrivit (som ni märkt). Vi ska ha barn 8 juni, 3dje barnet. Kunde vara kul om man får vara med och snacka här inne lite. Går in i v 23 i morgon.. Hemma för tillfället med lillkillen som är 1år och 1 månad drygt.
    Är det bara jag som tycker att alla som tagit reda på kön ska få killar? Vi som lämnat det till en juniöverraskning lär väl få tjejer då för att väga upp statistiken =)
  • Smulan87

jo många säger att de blir pojkar :O jag är en av dom :D

bäbis m skrev 2009-02-02 14:09:38 följande:
    Välkommen! =) Är det bara jag som tycker att alla som tagit reda på kön ska få killar? Vi som lämnat det till en juniöverraskning lär väl få tjejer då för att väga upp statistiken =)
    BF 11Juni 2009
  • bäbis m

Eller så är det navelsträngen som spökar för många. Haha. Nä, det är väl ca 90% sannolikhet på könsbestämningen va?

• Smulan87

jag LOVAR att paketet på vår son är verkligen en SON de gick inte att missta att de var en pojke :D

bäbis m skrev 2009-02-02 14:29:05 följande:
    Eller så är det navelsträngen som spökar för många. Haha. Nä, det är väl ca 90% sannolikhet på könsbestämningen va?
    BF 11Juni 2009
  • 3barnsmor35

Allt gick bra idag!

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bäbis m

Haha..Vi kunde inte se någonting även om jag kikade lite men BM hafsade mest omkring så inga schyssta vinklar här inte.

Smulan87 skrev 2009-02-02 14:29:46 följande:
    jag LOVAR att paketet på vår son är verkligen en SON de gick inte att missta att de var en pojke :D
    Härligt Mama Bean =)
    Har du slutat blöda helt nu eller får du fortfarane dras med det? Skönt att allt gått bra.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!