Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Apropå mensvärk så är jag än så länge skonad från det. Känner otroligt nog väldigt lite, knappt nåt me tanke på hur de växer därinne, både jag o bebis. Ibland drar de i ligamenten men de va ett bra tag sen jag kände nåt nu. Men jag kan ha nåt molande ibland, men väldigt svagt.
Jag lyssnade heller inte på hjärtljud på ul. Trodde ma inte fick de förrän på besöket hos mb... ska dit om två veckor.
I veckan damp de ner ett brev fr Sahlgrenska. Sambon sket i o öppna de för han tyckte de bara stod mitt namn, men de stod hans oxå givetvis, för de gällde ivf. Jag har HELT glömt o ringa o säga att jag e gravid. Jag plussade samma månad som remissen landade där. Och vi har en tid i övermorgon! Måste ringa dit direkt imorgon bitti när de öppnar o avboka tiden.
tack så mycket
Ser att ni pratar kön. Jag tycke med största sannolikhet att jag såg vad vi väntar oxå. Men maken och alla vänner tycker att det är nog en väldigt uppsvullden slida jag ser
Bm som gjorde rul gick direkt ner till skrevet och stannade där väldigt länge så man kunde lixom inte undgå att se det...
Men det kan vara jag som såg fel. *S* och att vi kanske får en tös. Det återstår att se.
bäbis m skrev 2009-02-02 11:00:12 följande:
bäbis m skrev 2009-02-02 13:31:58 följande:
JagOchHan skrev 2009-02-02 13:48:12 följande:
Får ni betala för Ul också? Även om ni inte tar någon bild alltså.
Jag skulle gärna vilja veta hur moderkakan ligger för när jag var på priva-ul sa läkaren att den låg långt ner bakåt och att den brukar vandra uppåt men om den inte gör det kan den vara i vägen vid förlossningen. Vill ju gärna veta om den vandrat uppåt eller ej :O Ska kolla me min BM sen om de gjorde någon kommentar till mätningarna idag vart moderkakan ligger. Jag har ingen aning om hur de brukar göra och den här BM som tog UL var ingen höjdare tyvärr..
Peppar, peppar, inga blödningar sen v14 ![]()
Har varit i väg och träfaft läkare i dag. Fick även se våra mirakel....vi fick även en överraskning. Vi väntar inte två pojkar utan en av varje =)