• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • 3barnsmor35
    Tickollina skrev 2009-02-02 18:35:19 följande:
    Har varit i väg och träfaft läkare i dag. Fick även se våra mirakel....vi fick även en överraskning. Vi väntar inte två pojkar utan en av varje =)
    Vad skoj med en av varje! Grattis!
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bäbis m

Åh, vad skönt att det stabiliserat sig :)

3barnsmor35 skrev 2009-02-02 17:20:30 följande:

Peppar, peppar, inga blödningar sen v14
    [/citat]

Haha, mysigt. Då får ni liksom allt på en gång. Vilken lyx! Grattis.
    Har varit i väg och träfaft läkare i dag. Fick även se våra mirakel....vi fick även en överraskning. Vi väntar inte två pojkar utan en av varje =)
  • Jackass
    Åå skoj med överraskning .
    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smulan87
    oo vad roligt! grattis!!! :D
    BF 11Juni 2009
  • skrattmaja

hej på er alla , läste om er härliga helger så avundsjuk.... själv jobbade jag mest satt framför datorn och skrev och skrev..tog i alla fall en liten paus i södnagds och var på me & iparty! så shoppat lite kläder till mig JOhanna o en sak till Pluttis slank med! Fast det fanns bra mkt mer jag skulle vilja shoppa men det komemr ju fler tillfällen

tickolina
    ! välkommen i emmaljungsklubben, brukar känna mig ganska ensam närjag kommer med min! har en city cross o nu en scooter...
    spännande med en utav varje, bra att grav fortskrider som det ska....

grattis i efterskott bebek o hoppas att flytten inte blir för ansträngade för dig!

jagochhan
    , kul att du skriver i tråden!!!

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • Tärning6

Å vad ska man hitta på i dag då e ganska trött i dag så de blir nog att bara ta de lungt å göra så lite som möjligt

• bäbis m

Äter en banan och känner hur det lilla livet leker runt i magen av energin. Kul att alltid ha någon med sig även när man sitter isolerad och jobbar framför en dator =)

• Tärning6
    bäbis m skrev 2009-02-03 14:29:22 följande:
    Äter en banan och känner hur det lilla livet leker runt i magen av energin. Kul att alltid ha någon med sig även när man sitter isolerad och jobbar framför en dator =)
    ååå Min vill inte röra sig hehe han har gått å gömt sig hehe kände han littttttte lite i går men ja de va inte mycke hehe JAg tror han leker kurra göma haha
  • frukarlssonn

Imorse va jag och körde med körskolan. Blää va jobbigt Men måste göras.

Känner oxå av det lilla livet till och från Tänk från att inte känna nästan nåt så känner jag h*n flera ggr om dan, så mysigt

• JagOchHan

Tack tack för fler välkomnande

LakeHill skrev 2009-02-02 16:06:28 följande:
    JagOchHan skrev 2009-02-02 13:48:12 följande:
    Välkommen! Hur gammalt är ditt äldsta barn?
    Dottern blir 9 i år.Så hon är stora tjejen på väg in mot för tonåren

Idag har här plockats för fullt. Håller på att göra om lite inför grodans ankomst. Är ju ett tag kvar men mycket som skall till för att göra rum i huset för en säng + alla saker som 1 till innebär.Jag och mor min har lyckats forsla ner en garderob från övervåningen och ut i förrådet. Nu är det skurning av lister och dylikt som gäller medans lilleman sover middag. Oj middag ska man kanske hinna med att laga snart oxå Hade enna förträngt det idag.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!