Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Åh, vad skönt att det stabiliserat sig :)
3barnsmor35 skrev 2009-02-02 17:20:30 följande:
hej på er alla , läste om er härliga helger så avundsjuk.... själv jobbade jag mest satt framför datorn och skrev och skrev..tog i alla fall en liten paus i södnagds och var på me & iparty! så shoppat lite kläder till mig JOhanna o en sak till Pluttis slank med! Fast det fanns bra mkt mer jag skulle vilja shoppa men det komemr ju fler tillfällen
tickolina! välkommen i emmaljungsklubben, brukar känna mig ganska ensam närjag kommer med min! har en city cross o nu en scooter...
spännande med en utav varje, bra att grav fortskrider som det ska....
grattis i efterskott bebek
o hoppas att flytten inte blir för ansträngade för dig!
jagochhan, kul att du skriver i tråden!!!
Å vad ska man hitta på i dag då e ganska trött i dag så de blir nog att bara ta de lungt å göra så lite som möjligt
Äter en banan och känner hur det lilla livet leker runt i magen av energin. Kul att alltid ha någon med sig även när man sitter isolerad och jobbar framför en dator =)
Imorse va jag och körde med körskolan. Blää va jobbigt
Men måste göras.
Känner oxå av det lilla livet till och från
Tänk från att inte känna nästan nåt så känner jag h*n flera ggr om dan, så mysigt
Tack tack för fler välkomnande ![]()