• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bebek
    Tärning6 skrev 2009-02-10 09:37:41 följande:
    I går kväll va jag lycklig kände säkert 6sparkar på utsidan å en massa på kissblåsan, å nu käner jag små buffar lite då och då medan jag sitter här så underbart....:)
    åh härlig känsla:D
  • Tärning6
    bebek skrev 2009-02-10 09:52:30 följande:
    åh härlig känsla:D
    ja de var de värkligen hehe
  • frukarlssonn
    Katta86 skrev 2009-02-09 23:34:17 följande:
    Jisses vad ni skriver här inne! Hinner ju inte med! =)Vi var hos BM i fredags och tog prover. Fick även lyssna på hjärtat, så härligt! Även om jag känner mycket buffar så är det ju skönt att höra att det är bra också!Min bebis buffar mycket när jag ligger ner, eller så är det bara då jag känner eftersom jag har moderkakan i framvägg och är ju bara i v. 20.. Iallafall så direkt jag läger handen på magen så blir det stilla.. Hm.. Vill ju känna något utanpå snart!
    Så känner jag också. Buffar när jag ligger ner.

Serena gillar jag
  • Tärning6
    Marinero skrev 2009-02-10 11:07:07 följande:
    Så känner jag också. Buffar när jag ligger ner.Serena gillar jag
    Kom ej i håg om  jag hade moderkakan i framväg finns de nått sätt att ta reda på de.. har ju varit på rul
  • Smulan87

jag vaknade vid typ 7 tiden idag, och vände mig från höger sida till vänster sida, och så kände jag hur hela jäkla magen örrde på sig, drig bort täcket och la på handen, och kände heeela jäkla ryggen på bebisen som gjorde värsta kullerbytan i magen :D:D:D

BF 11Juni 2009
  • Tärning6
    Smulan87 skrev 2009-02-10 12:01:49 följande:
    jag vaknade vid typ 7 tiden idag, och vände mig från höger sida till vänster sida, och så kände jag hur hela jäkla magen örrde på sig, drig bort täcket och la på handen, och kände heeela jäkla ryggen på bebisen som gjorde värsta kullerbytan i magen :D:D:D
    Hehe fan va ballt hehe
  • tekannan

smulan87
    Härligt!

Jag tycker att det är jätte-obehagligt när bebisen snurrar runt så. Hela magen spänns på ett obehagligt sätt. Som tur är går det relativt fort för dem att snurra runt till sin nya position.

• Smulan87

aa, fast jag blev lite illamåden för han rörde sig som fan!

Tärning6 skrev 2009-02-10 12:08:55 följande:
    Hehe fan va ballt hehe
    BF 11Juni 2009
  • Tärning6
    Smulan87 skrev 2009-02-10 12:11:02 följande:
    aa, fast jag blev lite illamåden för han rörde sig som fan!
    jo de kan jag tro
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!