Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Sackarias...då tänker jag direkt "Fikon fick du..."
Rakel gillar jag ![]()
hyperballad skrev 2009-02-09 20:50:26 följande:
Jaha va bra att det återbildas vatten om det går för tidigt. Jag trodde inte det hann göra det. Det va nån här på fl vars vatten gick i v16, men hon va tvungen att avsluta graviditeten. Var det för att hon va i så tidigt stadium? Hur fort återbildas vattnet om det skulle gå?
Hm just nu känns det som om varje vecka som går som en liten seger på något sätt, att ju äldre barnet blir desto större chans att den klarar sig utanför magen.
Undrar om den börjar få lite trångt där inne nu? sparkarna är mycket hårdare och ibland kan män känna hur hela barnet vänder sig om. Käns som om den oftast "står" i magen med fötterna på kissblåsan och rumpan utåt. får "puffa"bort den ibland det kan nästan börja göra ont av alla sparkar där. får en spark och det känns nästan som om jag ska kissa på mig, springer på toa... men nej.. då försvann det..
Nova är jättefint, det gillar vi med. Rakel låter också väldigt rart.
Vad tycker ni om Serena? låter det mycket konstigt i era öron?
Bebek,
På skånska låter det ganska kul
SERRRREEENAH.
Hur ska man uttala det?
Nä natti natt ´tjejer nu ska jag nanna eller försöka i alla fall
Serena.. det bokstaveras, min sambo som tycker om det, det är turkiskt och jag kan inte bestämma om det är sött eller låter konstigt.. Kanske ett av de finare turkiska namn.
Det blir nog ett mellannamn från pappans land iaf.
Åh visst är det härligt när sambon känner sparkar också:)
Jag har en lattjo liten pryl som lever rövare så fort jag vilar, mysigt, men lite svårt att somna ibland:) H*n kanske kommer vilja bli omkringburen hela tiden sen, det är helt "tyst" i magen när jag rör på mig, sover gott då kanske:) vilken vecka är ni i nu?