• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Maddisen80

Cedergren
    Hejsan vad skoj med 18 års kalas, ibland får man unna sig . de är bra med stegräknare.

• Amber1975

Maddisen, tack för peppandet Känner mig lite bättre idag. -2,2 denna vecka.

MrsK, hoppas att det går bra med njurstenen.

Moder Jord, åh va bra sagt. Du har ju så rätt. Igår när jag bar hem kassar från affären tänkte jag att haft den vikten plus en massa mer på min kropp tidigare. Det var en rätt läskig tanke. Hoppas att du har nåt dina 11 idag. Håller tummarna.

Kul med kalas Cedergren. Hoppas att ni får det trevligt.

Grattis Meta. Gud va bra jobbat, heja dig!

• Amber1975
    Maddisen80 skrev 2009-03-06 14:03:12 följande:
    kitty ängel ännu stort grattis till din viktminskning
    Tack snälla
  • Evve81
    Amber1975 skrev 2009-03-06 14:09:58 följande:
    Tack snälla
    BRA JOBBAT med viktminskningen!!!!!

Nu har jag åkt 5km skidor. Är vekrligen härligt! Det trista var att min mp3 fick slut på batterier innan jag ens börjat åka

Är det någor/bnågra här som använder stegräknare???

Jag har köpt en tunika för 10 kr idag som jag hoppas kunna ha till somamren men det fattas GANSKA mycket......
  • maskrosfjäril

Tänkte bara titta in och säga trevlig helg till allihop.
    Kram!

• Amber1975
    Evve81 skrev 2009-03-06 15:50:21 följande:
    BRA JOBBAT med viktminskningen!!!!!Nu har jag åkt 5km skidor. Är vekrligen härligt! Det trista var att min mp3 fick slut på batterier innan jag ens börjat åka Är det någor/bnågra här som använder stegräknare??? Jag har köpt en tunika för 10 kr idag som jag hoppas kunna ha till somamren men det fattas GANSKA mycket......
    Åh det är ju det värsta som finns, blir så himla irriterad när det händer. Min sambo har köpt en mp3spelare som man kan ladda genom att veva upp nu Ser lite kul ut och låter som ett tröskverk.

Härligt att ha nåt ett mål sådär. Även om du inte skulle lyckas, så har du ju iaf inte slängt bort nån större förmögenhet Jag har en kjol jag vill komma i till sommaren.
  • EvaN

Åh va ni e aktiva härinne, jag hinner knappt med att läsa. Jag måste försöka att gå in lite fler gånger än vad jag gör. Tack för alla grattisord! Det känns och värmer hjärtat!
    Meta83: grattis till viktminskningen!!
    Cedergren: Jag har faktikst inte mätt mig än, mer än innan jag startade e klart. Jag väntar dock med spänning!!!
    Njae, huden hänger ju inte riktig med som bekant, det kan ta 1 år innan huden drar sig tillbaka. Men jag har inte märkt att den blivit slappare mer än på magen och ja, jag tror inte att min mage kommer att få tillbaka sin spänst efter 2 graviditeter med en hel del bristningar. Det är som det är, men jag känner ändå att det gör detsamma, jag har hellre slapp hud än all denna övervikt!

Prommis: En tunika för 10kr, det vill jag också handla!!

• Linnea1986

Idag har ja ätit lite nyttigt, fullkornspasta och sen nu ikväll kycklingsallad, men inget gående idag, sov 2½ timme inatt då sambon fick panikångest igår kväll och vi fick gå ner till hans mamma vid elva på kvällen, kom hem vid tre i natt o sen somnade ja inte förren vid fem på morgonen. Vaknade halv åtta när klockan ringde o sen har vi varit nere på sjukhuset.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt