• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Maddisen80

Vanadiz itrim är att man ska dricka dietpulver, jag tror att de kostar 800 kr i månaden , men man kan även dricka 1-2 dietpulver sen äta nyttig mat

• MizzTez
    Maddisen80 skrev 2009-03-05 21:18:28 följande:
    Vanadiz itrim är att man ska dricka dietpulver, jag tror att de kostar 800 kr i månaden , men man kan även dricka 1-2 dietpulver sen äta nyttig mat
    Jahaa.. Är det som nutrilet odyl eller??
  • Amber1975

Ikväll är jag på dåligt humör. Har legat i sängen och bölat lite. Vet inte varför, blev bara så less på allt. Jag är hungrig och det enda jag kan fokusera på är hur himla många kilon jag har kvar

• Ulle75

Vandiz: Va skönt att dom har hittat vad felet var. Har oxå svårt att komma ut med barnvagnen, är ju så skönt att bara köra ett varv runt huset och ställa honom på altanen, så man kan få lite egen tid mitt på dagen.

EvaN: Grattis, vilken fantastisk viktminskning.

• MizzTez
    Svar på #1144
    Nej vad tråkigt!! Inte kul att ha depp dagar, jag brukar tänka att för att man ska kunna ha en bra dag så måste man få ha dåliga dagar åxå! Annars vet man ju inte skillnaden på dem..
    Tycker du ska ta en promenad! Rensa skallen lite.. Få in lite frisk luft. Tänker inte säga nått om motion samtidigt för det låter så tråkigt!
    Förlåt om jag inte hängt med här så bra men hur många kilon har du att gå ner??
  • Ulle75

KittyÄngel: Skickar över en kram!! Vissa dagar är jobbiga, men tänk inte på hur långt det är till mål. Då skulle dom flesta av oss ge upp. Jag brukar tänka att jag skall gå ner 1 kg, lätt som en plätt eller hur. Sen att jag skall göra det 37gånger. Hehe ja det är ju en annan sak, men kan man gör det en gång så skall det ju gå några gånger till.

• MizzTez

Det där med itrim lät ju hur intressant som hellst! Är ju som allt jag velat ha i ett paket.. Men då är det ju det att det finns inte ens i närheten av mig!! *morr* 100 mil till närmaste ställe..

• Amber1975

Vanadiz, tack för pepp och tips. Jag har både promenerat och tränat en timme. Hjälpte INTE idag. Men du har rätt, man måste kanske ha dåliga dagar för att känna de bra. Jag har ungefär 25 kilo kvar. Har gått ner ungefär lika mycket.

Ulle tack för dina ord och kramen. Behövde det verkligen. Tack tack tack!!! Du har helt rätt. Jag måste bara göra det 25 gånger, det ska väl inte vara omöjligt hihi.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt