• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Evve81
    Amber1975 skrev 2009-03-05 21:27:41 följande:
    Ikväll är jag på dåligt humör. Har legat i sängen och bölat lite. Vet inte varför, blev bara så less på allt. Jag är hungrig och det enda jag kan fokusera på är hur himla många kilon jag har kvar
    En KRAM till dig!!!!

Jag brukar försöka ha nedräkning 30 kg kvar, 29 o.s.v.

Tyvärr blev det 2 mackor för mig nu ikväll men men... Första mackan denna vecka så... Nu SKA jag verkligen fixa detta! Inget godis i helgen blir det. Dottern köper nog lite och bjuder hon smakar jag nog men inget eget har jag BESTÄMT mig för! Ska se om jag inte hinner med en promenad imorrn för jag ska vara ledig
  • MizzTez
    Svar på #1150
    Men WOW!! Det är ju superbra med 25 kg borta! Vilken lättnad det måste vara!
    Blir grymt imponerad av sånna som du som har gått ner massa i vikt, även om du har kvar så tycker jag att du ska känna dig hur stolt som hellst! Det är ju inte långt kvar för dig isåfall.. Säkert mycket mindre än det var för någon månad sedan.
    Grattis!
  • Amber1975
    Evve81 skrev 2009-03-05 21:47:05 följande:
    En KRAM till dig!!!!Jag brukar försöka ha nedräkning 30 kg kvar, 29 o.s.v. Tyvärr blev det 2 mackor för mig nu ikväll men men... Första mackan denna vecka så... Nu SKA jag verkligen fixa detta! Inget godis i helgen blir det. Dottern köper nog lite och bjuder hon smakar jag nog men inget eget har jag BESTÄMT mig för! Ska se om jag inte hinner med en promenad imorrn för jag ska vara ledig
    Tack prommis! Ni är så goa och har så braiga tips.

Va duktig du är som ska skippa godiset. Heja dig.
  • Amber1975
    MizzTez skrev 2009-03-05 21:47:34 följande:
    Men WOW!! Det är ju superbra med 25 kg borta! Vilken lättnad det måste vara! Blir grymt imponerad av sånna som du som har gått ner massa i vikt, även om du har kvar så tycker jag att du ska känna dig hur stolt som hellst! Det är ju inte långt kvar för dig isåfall.. Säkert mycket mindre än det var för någon månad sedan.Grattis!
    Tack Ja jag kanske måste inrikta mig mer på det jag faktiskt uppnått och vara lite glad över det. Det lustiga är att jag nästan känner mig tjockare nu. Som att jag blivit mer medveten om min övervikt. Jaja, nu måste jag tänka positivt.
  • Sala69

EvaN! Snyggt jobbat!!! Itrimmar ju också men 2+2 går inte lika fort men neråt iaf :)

Vanadiz: fusk-Itrimma :) Kör pulver helt o hållet i 10 veckor o kör ett 30-minuters cirkelträningsprogram 2-3 gånger i veckan (borde gå o hitta något på nätet med instruktioner) o så dricka minst 3 liter vatten/dag, gå 10000 steg/dag o 3-4 timmar mellan målen. Sen kommer stabiliseringsfas. Typ GI men inte så mycket fett.

• MrsK

Usch fuskade igår, med två bitar av en fruktansvärt god sockerkaka då jag var hos uppfödaren för att få killen klippt...
    MEN idag är en ny dag...

Fick även halvtråkiga besked igår efter att ha gjort ultraljud på levern... Har njursten... *suck* Allt skit de händer mig... *suck*

MrsK - ViktKampen - viktkampen.com
  • kiiza
    MrsK skrev 2009-03-06 01:25:16 följande:
    Usch fuskade igår, med två bitar av en fruktansvärt god sockerkaka då jag var hos uppfödaren för att få killen klippt... MEN idag är en ny dag... Fick även halvtråkiga besked igår efter att ha gjort ultraljud på levern... Har njursten... *suck* Allt skit de händer mig... *suck*
    Du ska se att det går bra ang. njurstenen.
    hur stor är den egentligen?
    Tänkte om de ska spränga den eller ej...
  • Maddisen80

KittyÄngel inte ska du vara lessen, det ta lång tid innan kilorna rasar men fortsätt kämpa.

• Maddisen80

MrsK man får unna sig ibland. Inte roligt med njursten de gör ju så ont säger alla som har haft det.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt