Maddisen80 skrev 2009-03-04 12:23:21 följande:
Vanadiz Hejsan hur är läget med dig, hoppas de är bra , med dig , jag har med 30 kg övervikt tyvärr .
Hejsan! Tog lite tid för mig att svara, har varit bortrest lite grann..

Annars är det superbra med mig! Har fått tillbaka min energi och hoppet om att leva när läkaren äntligen hittade felet på min mage! Ljusare dagar och en mage som äntligen fungerar och inte är uppsvälld som en gravidmage i 7-8 månaden har tydligen gjort susen för mig, så därför har jag gett mig tusan på att jag ska "trolla bort" mina dumma exta kilon!
Är ännu lite lat på det här med att packa ner bejbis i vagnen och gå ut på promenader, men det har iallafall blivitt en 45 minuters promenad den här veckan och jag har lovat mig själv och gossen att det ska bli minst en till innan veckan är slut!
Men vet ni vad jag gör.. *fniss* Det är lite pinsamt det här, varje morgon innan frukost så ställer jag mig antingen i köket eller i v-rummet framför tv:n och joggar på plats i 2-5 minuter sedan dricker jag ett glas med hett vatten innan jag äter frukosten (läste någonstans att det är bra för ämnesomsättningen) och vet ni, det känns hur skönt som hellst!! Gossen tror säkert att mamma har fått en knäpp mellan öronen men det boostar upp energin!