• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Amber1975
    Maddisen80 skrev 2009-03-05 13:12:58 följande:
    KittyÄngel Grattis till din viktminskning det är ju jättebra ,ibland kan man inte låta bli att väga sig :()9 Visst är de roligt när andra ser skillnad ?
    Tack så mycket Ja jag har ofta väldigt svårt att hålla mig borta från den där vågen hihi. Ibland är det bra och ibland är det dåligt.

Ja man blir så himla glad när folk ser skillnanden. Då får man ännu mer motivation. Var just i mataffären och det var mindre kul. Tycker det är jättejobbigt att gå runt bland allt gott.

Hur går det för dig idag då?
  • Amber1975
    MyLoveLiam skrev 2009-03-05 13:52:22 följande:
    Underbart Men du...akta dej för engelsmännen *blink blink*
    Haha ja de är livsfarliga
  • AnnelieTyresö

Har just klämt i mej lite hallon, drog fram påsen å tog fram lite nya, det tar ju sån tid innan de tinar, å jag gillar inte att micra.

• Maddisen80

MyLoveLiam jag tar inte illa upp :) ja de är de som är problem har varit i kontakt med läkare, hamnade på lasarettet 18 jan -24 jan + 7 februari -16 februari med hög sänka + feber trots panodil och kan knappt äta nåt, sen var jag där i helgen igen och då lyckades de inte ta blodprover på mig,de skickade hem mig.

• Maddisen80

KittyÄngel
    Man ska väga sig en gång i veckan,det är nte för ofta.
    skrev 2009-03-05 15:06:50 följande:

Tack så mycket Ja jag har ofta väldigt svårt att hålla mig borta från den där vågen hihi. Ibland är det bra och ibland är det dåligt. Ja man blir så himla glad när folk ser skillnanden. Då får man ännu mer motivation. Var just i mataffären och det var mindre kul. Tycker det är jättejobbigt att gå runt bland allt gott. Hur går det för dig idag då?
  • MyLoveLiam
    Maddisen80 skrev 2009-03-05 18:03:10 följande:
    MyLoveLiam jag tar inte illa upp :) ja de är de som är problem har varit i kontakt med läkare, hamnade på lasarettet 18 jan -24 jan + 7 februari -16 februari med hög sänka + feber trots panodil och kan knappt äta nåt, sen var jag där i helgen igen och då lyckades de inte ta blodprover på mig,de skickade hem mig.
    Usch då, jag hoppas du blir bättre snart! Krya på dig Kram
  • Ulle75
    minasöner skrev 2009-03-05 13:55:51 följande:
    efter 3 dagar med LCHF så visade vågen -1,6 kg imorse Känns otroligt bra.
    Grattis!! Härligt när man får en sån bra start!!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt