• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Moj Katile
    Marayah
    Hur mycket förlorade du på cambridge 2 veckor?
  • Marayah

Jag tappade 2 kilo. Men då fuskade ja mitt i och åt tacos. O då stannade ju förbränningen av det. Hade ja kört på bättre hade ja tappat mera. Grannen tappade 5 kg på  två v ren kur och hon fuskade inget.

Moj Katile skrev 2009-02-05 20:57:06 följande:
    Hur mycket förlorade du på cambridge 2 veckor?
    Marko 031103, Filip 080621
  • Mamma till bröderna bus

Nu ska jag gå och ta min hostmedicin, förhoppningsvis få sova lite så att jag är pigg i morgon och på såsätt orka gå lite extra =)Ha det bra tjejer!!!

• Marayah

Tack detsamma!!!

Mamma till bröderna bus skrev 2009-02-05 21:16:18 följande:
    Nu ska jag gå och ta min hostmedicin, förhoppningsvis få sova lite så att jag är pigg i morgon och på såsätt orka gå lite extra =)Ha det bra tjejer!!!
    Marko 031103, Filip 080621
  • MyLoveLiam
    Mamma till bröderna bus skrev 2009-02-05 20:35:45 följande:
    Ja, det skulle vara kul att få en gravid mage denna gång.. syntes knappt förra gången... jag försöker gå när jag kan, har stegräknare och försöker gå minst 10000 steg/dag, äta mindre portioner, dra ner på sötsaker förståss=) Jag bor i sthlm.. du då?
    Partille
  • Moj Katile
    Marayah skrev 2009-02-05 21:12:14 följande:
    Jag tappade 2 kilo. Men då fuskade ja mitt i och åt tacos. O då stannade ju förbränningen av det. Hade ja kört på bättre hade ja tappat mera. Grannen tappade 5 kg på  två v ren kur och hon fuskade inget.
    Jag gick på ren kur 2 veckor i februari förra året och tappade 7 kilo. Men mådde sååå dåligt under tiden att det definitivt inte var värt det!
    Annars hade jag gjort det nu... Har gett mig själv till andra veckan i mars. Om jag inte gått ner så jag ser att jag klarar mina 7 kilo jag MÅSTE gått ner til andra veckan i april så måste jag gå på pulver varesej jag vill eller inte! Annars får jag inte gastric by pass ju...
  • CrazyGirl

Hej ! Här är nog en tråd för mig.. har en massa kilon som jag måste bli av med , men jag vet inte hur jag ska klara av att peppa mig själv till det. Har som inte börjat med några dieter eftersom jag ammar men har börjat motioncyklat varje dag. Alltid nåt iaf.
    Kul att se hur ni andra gör så blir man samtidigt peppad.

• nina43
     hej tjejer vad ni är duktiga som har kommit igång med viktminskningen,,får jag ochså vara med?? skulle nog gå bättre när man är flera än göra det själv..kram på er
  • Moj Katile
    nina43 skrev 2009-02-05 23:20:16 följande:
     hej tjejer vad ni är duktiga som har kommit igång med viktminskningen,,får jag ochså vara med?? skulle nog gå bättre när man är flera än göra det själv..kram på er
    Klart du får!!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt