• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • PetraD
    AnnelieTyresö skrev 2009-03-14 00:16:45 följande:
    Nä Mylove Liam, på sin upptrappning!
    ok
  • MyLoveLiam
    AnnelieTyresö skrev 2009-03-13 23:15:30 följande:
    Jag tycker du har vart helt sjukt duktig på din rena kur, inget knat el tjat, du har bara druckit å vad jag vet inte fuksat nåt alls, jag är vaninnigt stolt över dej!
    TACK för dina underbara ord Annelie - och faktiskt du har rätt, jag har inte fuskat en enda dag!! Men jag har varit så enormt fokuserad och har verkligen bestämt mig, nu ska jag NER i vikt
  • MyLoveLiam
    Hestia skrev 2009-03-14 00:19:04 följande:
    JÄKLAR vilken bedrift att bara äta pulver i fyra veckor!! Hoppas det har gått riktigt bra för dig!
    Tack!
    Efter 3 veckor s´å var det -10,2 kg. Imorgon får vi se vad det är efter 4, men jag tror inte jag har gått så mycket neråt den sista veckan, men vi får se....

Välkommen hit förresten
  • kiiza

oj kollade vad jag vägde ibörjan och det var inte bra,Det stod 103,men i journalen stod det sist att jag vägde 107 kg.
    Men väger idag 96 kg,så lite har man gått ner. Vägde mig då jag tog prover på VC för ett par veckor sen.
    Ska ta prover till veckan och då ska jag passa på å väga mig då också. Så jag khoppas man gått ner eller åtminstonde står på samma och kanske fått lite muskler

• kristallen

MyloveLiam: Tack för din sporre, inte nästa men veckan därpå ska jag köra på med rent !
    Vilken insperation du är . Och skit bra gjort!

Har då missat lite på min pencilinkur så jag har kvar som jag MÅSTE ta nästa vecka. Glömmer dom hela tiden ju.
    Och i igår vart det fika och lite därtill. Känner att jag börjar komma in i fel spår. Så på mån så blir det andra bullar.

Älskar mina barn och maken också
  • MyLoveLiam
    kristallen skrev 2009-03-14 11:59:47 följande:
    MyloveLiam: Tack för din sporre, inte nästa men veckan därpå ska jag köra på med rent !Vilken insperation du är . Och skit bra gjort!Har då missat lite på min pencilinkur så jag har kvar som jag MÅSTE ta nästa vecka. Glömmer dom hela tiden ju.Och i igår vart det fika och lite därtill. Känner att jag börjar komma in i fel spår. Så på mån så blir det andra bullar.
    Tack Kristallen
    Du kommer att klara det alldeles galant
    Lycka till!
  • kristallen
    MyLoveLiam skrev 2009-03-14 12:01:51 följande:
    Tack Kristallen Du kommer att klara det alldeles galant Lycka till!
    Jag hoppas det .
    Jag står stilla på vikten men nu börjar jag vänja mig vid att jag har gått ner 8 kilo så nu måste det hända lite igen.
    Älskar mina barn och maken också
  • Amber1975

MyLoveLiam, åååhhh va duktig du varit! Stort stort grattis. Hoppas att du är riktigt stolt över dig själv. Jag tycker att din plan låter superbra.

Petra, nej jag vet inte tyvärr. Det kanske inte är så populärt där hemma. Synd, det är en himla bra inspiration.

• maskrosfjäril

-1,5 kg idag. Jag har varit ute och promenerat, så har jag kört wii fitness i en halvtimma.
    Det var kanonväder idag. 2 plusgrader och nästan sol. Det blåste lite men inte så himla kallt.

Kramis allihopa!

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt