• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • FilleCilla

Halloj alla brudar. Vad mycket ni klottrat ner under helgen. Och några nya har det dykit upp också serjag. Välkomne!

Maddisen: Vad läskigt att du ramlade och skadade dej
    My Love: Wiiieeee vad duktig du är, 4 veckors pulver är ju skitbra ju. Jag klarade 1 dag.
    Maskrosfjäril: Beklagar sorgen av farmor

Tycker ni alla här är så himla duktiga och kämpar på. Igår skruvade gubben ihop min crosstrainer så nu jäklar hihi. Jag testade en snabbis igår å herregud vilken dålig kondis jag har. Efter 2 minuter flåsa man ju som en ångvält. Nåja man får väl ta fler korta pass i början och öka succesivt sen. Det är inget lätt jobb att motionera runt en drygt 130 kilos pellefant inte,
    Ha en bra dag alla, nu ska jag köra första passet sen blir det frukost

• Maddisen80

FilleCilla
    Japp de va väldigt läskigt ,svimattack ,men få va glad att man inte slog huvudet iaf. Träna på crosstrainer från mig med ha inte tränat på 3 månader pga sjukdomar.

• FilleCilla
    Maddisen80 skrev 2009-03-16 08:33:22 följande:
    FilleCillaJapp de va väldigt läskigt ,svimattack ,men få va glad att man inte slog huvudet iaf. Träna på crosstrainer från mig med ha inte tränat på 3 månader pga sjukdomar.
    Nä jag förstår det, du verkar ha det jättetufft just nu{#lang_emotions_frown}
  • maskrosfjäril

Tack för alla styrkekramarna. {#lang_emotions_laughing}
    Jobbar em i veckan så jag ska försöka ta mig tid att träna innan jag går till jobbet.
    På fredag hade jag tänkt ta en tur till badhuset och simma lite.
    Kram !

• Maddisen80

maskrosfjäril, jasså så du jobba i eftermiddag,men då är de bra att du kan träna före :)

• junibarn76

Hej hopp tjejer! Jag tränar och står i och när jag vägde mig på proffsvågen i fredags så visade det sig att jag gått ner ÅTTA kilo på en månad!

Jag är så GLAD över att det går så bra

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt