• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • kiiza

ja och nu är det bara vissa som kan se och skriva i GB:n,så jag slipper personen och det gör mig glader också

Trallla laaaaa!!!
    Vi hörs alla,ha en bra dag
    {#lang_emotions_cheers}

• Maddisen80

kiiza men de är ju jättebra att de är vissa som kan skriva . Roligt, ha en bra dag du med ,jag håller på att tvätta blää

• kiiza

Men det låter som en bra ide,ska se om vi har lite tvätt
    Ja det är det,man blockerar ingen,men är det någon man känner som någon i familjen tex så får de tillgång. Men inte denna person jag menar!

• Maddisen80

kiiza jo de är bra att det går att göra så , jag har mycket tvätt ,sen efter jag ha tvättat ska jag duscha sen ska jag lägga mig ett tag och vila ha ont överallt ;7

• kiiza

Oj då vad har du gjort som har ont överallt?
    Inte kul att höra!
    Ska ta en promenad sen jag slängt in en tvätt i maskin.

• Maddisen80

haft buksmärtor ,feber,illamående,trötthet sedan 17 jan låg inne på sjukhuset 18 jan -24 jan hade hög sänka,men de hittade inget fel sen 7 februari -16 februari låg jag inne igen ,samma för 3 veckor sedan .

Sen har jag knäproblem

I tisdags stod jag och duschade i badkaret och jar ramlade ,de bara svartnade för ögonen så stukade armen och slog nacken lite grann :(

Sen har jag infektion i livmodern så väntar tills de ska operera bort den för äter antibiotika varje vecka.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt