• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • minasöner
    maskrosfjäril skrev 2009-03-15 19:16:30 följande:
    wii fit är himla effektivt, när jag köpte min så gick jag ner tre kilo på 2 veckor, men det gäller att man ligger i. Rockringar och step tycker jag mest om. Rytmboxning gäller det att ha tungan rätt i mun på. Jag rekommenderar wii fit. I dag har jag inte känt mig särskilt motiverad att träna, pappa ringde i morse och berättade att farmor dött, så det har blivit lite tårar idag.Jag har varit ute på en promenad i alla fall.Kram till er alla!
    beklagar förlusten av din farmor *kram*
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Amber1975

Maskrosfjäril, det var verkligen tråkigt att höra Beklagar sorgen och skickar en stor kram.

• carolinae

Åhh... beklagar Maskrosfjäril...

Själv har jag syndat hela helgen... Usch!! Vi har haft dop för vår lilla tjej. Men jag hade bestämt mig redan innan jag började min viktresa att jag denna helg skulle få äta, så det känns inte som ett misslyckande! Imorgon är det bara att hoppa på tåget igen!! Känner mig fakiskt lite tung av alla kolhydrater som jag ätit ett minimum av under de senaste 8 veckorna... Känns skönt att sätta fart igen!!

• Evve81
    carolinae skrev 2009-03-15 20:47:09 följande:
    Åhh... beklagar Maskrosfjäril...Själv har jag syndat hela helgen... Usch!! Vi har haft dop för vår lilla tjej. Men jag hade bestämt mig redan innan jag började min viktresa att jag denna helg skulle få äta, så det känns inte som ett misslyckande! Imorgon är det bara att hoppa på tåget igen!! Känner mig fakiskt lite tung av alla kolhydrater som jag ätit ett minimum av under de senaste 8 veckorna... Känns skönt att sätta fart igen!!
    Men då har du jo kommit en bra bit på väg! KLart man ska unna sig när man sdöper sina barn. Den dagen kommer aldrig igen!

Maskrosfjälir: Många KRAMAR!!!

Jag har varit och tränat nu. Samt ätit en liten macka med...... Har tyvärr väldigt ont i min ljumske igen.... Funderar om jag inte måste ringa sjukgymnasten IGEN!
  • MrsK

Igår drabbades jag av de dåliga självförtroende och kändes som att allt skulle va mitt fel. Åh då blir de att man stoppar i sig fel saker.
    Imorgon är en ny vecka. Åh jag hatar mig själv för att jag säger de igen... Nya tag.

MrsK - ViktKampen - viktkampen.com
  • Maddisen80

Vill säga grattis till era viktminskningar ni som har gått ner i vikt och även ni som stå still,det är ju jättebra.

Välkomna hit ni som är nya i tråden.

• Maddisen80

MrsK du kommer klara detta , du är inte ensam att du säger nya tag hela tiden ,de gör jag med oftast.

• kiiza

Ja på torsdag får man se om man gått ner något...hitentills har jag gått ner 11 kg,men vi får se som sagt,hoppas på - i alla fall än + 
    Ni får ha en bra dag här är det skönt väder så det blir en promenad idag!{#lang_emotions_flower}

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt