• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Tussilagon

Ja dagen har verkligen varit underbar, och jag passade på med en skön promenad också. Hoppas man kommer igång med promenaderna nu riktigt då våren närmar sej.
    Idag har jag ätit lax och kall sås och en stor sallad. Nyttigt och gott

• maskrosfjäril

6410 steg på stegräknaren är allt jag har att rapportera idag.
    Kram!

• Evve81
    Moder Jord skrev 2009-03-17 18:37:08 följande:
    Grattis till alla bra resultat! Själv har jag inte vägt mig i helgen...var borta fredag till lördag eftermiddag och sedan var vi bortbjudna på kvällen...och ni vet ju hur det blir då! I går tränade jag på Wii Fit 50 minuter + promenader på totalt 1 h.I dag har jag faktiskt inte tränat, men promenerat i totalt 1 h och 40 minuter.Jag började med stegräknare i dag och har hittills gått 13353 steg. 10000 steg togs på promenaden nu i eftermiddag...en 5 km motionsslinga. Det var ett underbart väder; sol från en klarblå himmel och 8,5 grader varmt! Härligt!
    Gisses 10000 steg på 5km! På min 5 km slingas blir det kanske 5000 steg. Vilket underbart väder ni verkar ha!

Blev ingen simning igår då jag fick mens men vågen visar neråt i alla fall!!!!
  • MizzTez

Nu ska jag upp och hämta ett gymkort! Som jag sa åt gubben.. Jag är less på det här fluffet! {#lang_emotions_wink} Promenader är bara att glömma här, om det inte stormar så är det -28 grader kallt eller som nu, skitfint väder men slask så man blir blöt, kall och vagnen bara kör fast! BLÄÄÄ!!
    Få se vad som händer nu.. Lite fastare fluff kan jag kanske hinna få till sommaren! Törs inte väga mig ännu, iof så känner jag mig lättar och gladare men jag vill inte bli besviken.

Ha en underbar dag alla! {#lang_emotions_cool}

• Maddisen80

Vanadiz vad bra att du har hämtat gymkort då kan man träna i alla väder och gruppträningar.

• Moder Jord
    Evve81 skrev 2009-03-18 06:05:22 följande:
    Gisses 10000 steg på 5km! På min 5 km slingas blir det kanske 5000 steg. Vilket underbart väder ni verkar ha!Blev ingen simning igår då jag fick mens men vågen visar neråt i alla fall!!!!
     Enmeterskliv är alldeles för lång för mig! Hmmm...jag har korta ben och min steglängd är ca 50 cm, så då blir det en del!
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Moj Katile

Jag vill kika in efter att varit borta ett tag och informera om att ajg gått ner 9 kilo på 15 dagar cambridge

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt