• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Moj Katile
    Maddisen80 skrev 2009-03-18 13:16:39 följande:
    Moj Katile Grattis till din viktminskning,de är ju jättebra jobbat :)
    Tja... Ja jag har ju ätit på helgerna så egentligen e det 11 dagar ren kur.
    Så jag får vara nöjd!
  • minasöner
    Moj Katile skrev 2009-03-18 13:23:28 följande:
    Tja... Ja jag har ju ätit på helgerna så egentligen e det 11 dagar ren kur. Så jag får vara nöjd!
    shit vilket bra resultat på bara 11 dagar , jättebra jobbat!!!!
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • FridaGBG

Hej!
    Jag tänke fråga er som äter efter LCHF metoden. Fungerar det tycker ni? Saknar ni kolhydraterna?

• kiiza

Här har ni en som tappat lust och motivation i huvudtaget...  
    Allt är som bortblåst...suck!

Men grattis till alla ni som gått ner,vad kul

• junibarn76
    kiiza skrev 2009-03-18 16:06:00 följande:
    Här har ni en som tappat lust och motivation i huvudtaget...   Allt är som bortblåst...suck!Men grattis till alla ni som gått ner,vad kul
    But why?! Har det hänt något som fått dig att tappa allt?
  • Maddisen80

FridaGBG
    Jag saknar inte kolhydrater för jag har sjukdomen ibs så fort jag äter kolhydrater blir jag lös i magen eller få gaser.

• junibarn76

FridaGBG - jag äter inga kolhydrater och har inte känt av det alls. Visst skulle det vara jättegott med pasta, ris, potatis och godis men det är ingen jättestor uppoffring då jag ser att det fungerar

• Tussilagon
    FridaGBG skrev 2009-03-18 13:35:37 följande:
    Hej!Jag tänke fråga er som äter efter LCHF metoden. Fungerar det tycker ni? Saknar ni kolhydraterna?
    Jag har inte saknat kolhydraterna en enda dag, det är så skönt. Jag känner mej så mätt och glad med bara det andra.
    Det har hänt jag ätit kolhydrater vi enstaka tillfälle och då känner jag direkt att jag inte mår bra av dem.
    Jag äter mycket feta ostar, smör, kött, ägg och grönsaker istället.
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt