• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • anli00

Hej, söndag vägningsdag!
    Tror nog att min "GI" kombinerat med tabletterna verkligen funkar...2 kilo på en vecka.
    Riktigt nöjd med mig själv, så nu ska jag gå och unna mig en riktigt god sallad på min sambos bar :)
    //En glad Anna

• MyLoveLiam

anli00 skrev 2009-02-08 17:07:43 följande:

Hej, söndag vägningsdag!Tror nog att min "GI" kombinerat med tabletterna verkligen funkar...2 kilo på en vecka.Riktigt nöjd med mig själv, så nu ska jag gå och unna mig en riktigt god sallad på min sambos bar :)//En glad Anna
    Grattis!! BRA jobbat! Är detta dina 2 första kilo, eller har du hållit på ett tag?
    Mysigt med en sambo som har en salladsbar....man kan ju frossa i nyttiga goda sallader ju
  • anli00

hej tack, japp det är det..har väl hållt på med gym en månad nu men inte gjort nån vägning eller gått in för det som nu! :)
    Nja, salladsbar, det är ett ölcafé men de har grymt goda och nyttiga sallader också :) Så det blir det en utan ölen dock ;)

• Tingli

hejhej!
    har gått över till att äta nu....ska börja träna mer tänkte jag.
    blir antagligen en ck omgång till framöver.
    har inte vägt mig nått, märkt lite på kläderna...men inte gått ner så det är synligt liksom. men de kommer väl.

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  • Fantastisk

Oh, en tråd för mig! Själv har jag som mest vägt 140kg (höggravid), gick ner till 126 innan jag lyckades ta mig ner till 99. Efter det slöade jag till och gick upp till 120 igen. Där började jag senaste omgången och är nu nere på 114 men det går trögt för tillfället.

För att hjälpa mig på min viktresa bloggar jag, hjälper mycket faktiskt! Nån mer som har en viktblogg?

www.bantarbritta.blogg.se

• Moder Jord
    Fantastisk skrev 2009-02-08 18:19:29 följande:
    Oh, en tråd för mig! Själv har jag som mest vägt 140kg (höggravid), gick ner till 126 innan jag lyckades ta mig ner till 99. Efter det slöade jag till och gick upp till 120 igen. Där började jag senaste omgången och är nu nere på 114 men det går trögt för tillfället. För att hjälpa mig på min viktresa bloggar jag, hjälper mycket faktiskt! Nån mer som har en viktblogg? www.bantarbritta.blogg.se
    Nej, det har jag inte, men jag läser gärna andras!

Välkommen till tråden! Är själv väldigt ny här!
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Amber1975

Åh va kul med viktblogg. Ska absolut kolla den

Är förresten ett stort fan av Biggest Loser. Blir jätteinspirerad av de enorma förändringar de går igenom.

• Moj Katile
    anli00 skrev 2009-02-08 17:07:43 följande:
    Hej, söndag vägningsdag!Tror nog att min "GI" kombinerat med tabletterna verkligen funkar...2 kilo på en vecka.Riktigt nöjd med mig själv, så nu ska jag gå och unna mig en riktigt god sallad på min sambos bar :)//En glad Anna

Vad är det för tabletter du äter?

Jag kör åxå GI och har gått enr 2.4 kilo sen i onsdags

• MyLoveLiam

Fantastisk skrev 2009-02-08 18:19:29 följande:

Oh, en tråd för mig! Själv har jag som mest vägt 140kg (höggravid), gick ner till 126 innan jag lyckades ta mig ner till 99. Efter det slöade jag till och gick upp till 120 igen. Där började jag senaste omgången och är nu nere på 114 men det går trögt för tillfället.För att hjälpa mig på min viktresa bloggar jag, hjälper mycket faktiskt! Nån mer som har en viktblogg?www.bantarbritta.blogg.se
    Bloggar inte själv, men ska absolut börja läsa din!
    Jag vägde som mest 125,6 kg och nu väger jag ca 118 kg. Så vi är ung "jämnstora". Jättekul att du hittade hit till denna nystartade tråden! Här försöker vi peppa varandra och kan ställa frågor till varandra!!
  • MyLoveLiam

Ni som använder stegräknare. Vad har ni för mål på antal steg per dag? Jag har hört att 7000 steg, där går gränsen för minimum vad som gäller hälsosamt, stämmer det?

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt