MizzTez skrev 2009-03-18 20:15:42 följande:
Nej nej!! Låt inte någon förstöra för dig!! Aldrig någonsin!! Små djävlar finns överallt men det är oftast inte värt att bry sig vad de tycker, säger eller tror! Visst sjutton finns det mycket som de kan ställa till med men man måste ta sig i kragen, räta på ryggen och hoppas på det bästa. Nu vet jag inte exakt vad som hänt dig men vet att folk kan vara riktiga svin ibland och det som biter hårdast tillbaka på dem är just att man är envis och håller huvudet högt! Hitta ditt positiva humör nu, tappa inte suget eller orken, jag har ett bra motto som jag lever efter "Sköt dig själv och skit i andra" Det har jag fått säga till vissa personer mer än engång, men naturligtvis gäller det dock inte om någon far illa eller så. Nåja, jag försöker peppa dig liiiite iallafall! Nu kommer ju våren och solen fram, ny energi och längre härliga dagar! *peppar allt vad jag kan* Kram på dig!!
Inte så lätt när dom har börjat starta skvaller som är inte sanning och till mig säger de att jag är mytoman och ser ut som om att vara i 12:e månaden,för jag är så tjock och en av dem har tom mi tt i natten kommit hit för att höra vad jag tycker om henne,men jag har ingen rättighet at t göra de. I mina dagar har jag alltid fått höra hur fet jag är,sen jag gick andra klass. Nej nu ska jag kila,ska ta mina njurprover,varit fastande sen 20:00 i går...
Kram
Ja det är sol och den skiner så varmt å gött det är sant