• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MizzTez
    Maddisen80 skrev 2009-04-03 19:27:40 följande:
    Kittyängel japps jag har likaont tyvärr så får ta tramadol + sömntabletter , nu har jag uvi och fortfarande kvar öroninflammation
    Men din stackare! Varför har du så ont?? Har inte hängt med här på ett tag så jag vet inte om du skrivit det tidigare..
  • Maddisen80

Vanadiz det är ibs ,sen är de annat som spökar med mina buksmärtor,feber,illamående, men vet inte vad så jag har jättesvårt att äta så jag lever på smärtstillande panodil.tramadol och sen även sömntablett +hjärtklappningstablett så jag ska kunna sova. + Förstoppad har inte kunnat bajsa på 5 dagar fast jag dricker laxeringsmedel,frukt och fiber, linfrö mm

Men jag söker inte akut igen för man känner sig bara förnedrad iaf i lund ,de tror att man kommer dit för man vill ha någon att prata med :( det säger att det är psykiskt

Jag har så ont så jag vet inte vart jag ska ta i vägen .

Sen har jag uvi fick jag reda på idag, fortfarande hörselgånginflammation sen 6 mars

• Amber1975
    Maddisen80 skrev 2009-04-03 19:27:40 följande:
    Kittyängel japps jag har likaont tyvärr så får ta tramadol + sömntabletter , nu har jag uvi och fortfarande kvar öroninflammation
    Men stackare. Jag vill dö när jag bara har uvi, så jag vågar inte tänka på hur du har det. Hoppas verkligen att du ska få hjälp så det blir bättre snart. Massor av kramar!
  • Maddisen80

Kitty jo uvi är jättejobbigt, men jag är så less kan inte bara få ett problem , jag får 100 :/ kram tillbaka

• Moder Jord
    Maddisen80 skrev 2009-04-03 21:55:55 följande:
    Vanadiz det är ibs ,sen är de annat som spökar med mina buksmärtor,feber,illamående, men vet inte vad så jag har jättesvårt att äta så jag lever på smärtstillande panodil.tramadol och sen även sömntablett +hjärtklappningstablett så jag ska kunna sova. + Förstoppad har inte kunnat bajsa på 5 dagar fast jag dricker laxeringsmedel,frukt och fiber, linfrö mm Men jag söker inte akut igen för man känner sig bara förnedrad iaf i lund ,de tror att man kommer dit för man vill ha någon att prata med :( det säger att det är psykiskt Jag har så ont så jag vet inte vart jag ska ta i vägen . Sen har jag uvi fick jag reda på idag, fortfarande hörselgånginflammation sen 6 mars
    Stackare! {#lang_emotions_cry}Tänker på dig!
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • AnnelieTyresö

Nu har jag inte vart i Tråden på en evighet, har vart bortrest mm, men jag undrar om nån anv sig av Alpnearings produkter?

• Mum of love

Hej har inte tränat så mycket men har i alla fall fått ett litet minus på vågen sen start -0,9kg  är nöjd då jag inte ansträngt mig så mycket.
    Har fått sån värk eftrer att jag tränat på min orbitrek(tror det är från de kan knapt röra armen ska i dag gå och köpa Zon salva och se om det hjälper , ja som det är nu kan jag ju knapt röra vänster arm, men ska försöka ta mig på en liten promenad i dag.

Lyckligast i världen!!!
  • Evve81

Nu har jag duschat efter en morgonpromenad på blank is. Tur man har broddar. UNdrar vad grannarna tänker när man är ute och promenerar vi 06 en lördagsmorgon

• Moder Jord
    Evve81 skrev 2009-04-04 08:10:41 följande:
    Nu har jag duschat efter en morgonpromenad på blank is. Tur man har broddar. UNdrar vad grannarna tänker när man är ute och promenerar vi 06 en lördagsmorgon
    Så strongt! Själv låg jag och sov då!

Nu ska jag äta frukost och läsa morgontidningen och sedan är det dax för lite Wii Fit och vckans vägning. Håll tummarna!
    Det finns en guldkant runt varje moln!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt