• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Moder Jord
    Amber1975 skrev 2009-04-03 18:18:13 följande:
    Känns som allt är positivt i tråden idag. Härligt Jag fick en glad överrasking imorse när jag vägde mig. Har aldrig gått ner mer än 0,5 kilo veckan jag har mens, men nu har jag ändå tagit 1.2. Kändes bra. Provade kläder som jag hade för typ två år sedan och nu kan jag ha dem igen. Så glad för det!
    Vad roligt! Grattis!{#lang_emotions_smile}

Vi har precis intagit middagen ute på altanen...kändes lite för kallt för mig, men barnen var överlyckliga. Maken och sonen åt Pizza, dottern Happy Meal och jag en Kycklingsallad.

Känns så skönt att det fredag! Har gått en lång promenad med hunden, planterat Syrenbusken och nu har jag tre steg kvar till 12 000 {#lang_emotions_wink} så allt känns bara bra!

I mogon är det vägningsdag...hoppas att jag gått ner åtminstone ett halvt kilo!
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Evve81

Härligt att läsa om allt positivt! Blir ingen prommis idag då jag jobbar 8-18 = TRÖTT!

Imorgon bitti ska jag ut och gå 1h innan jag ska på bytar dag och Birsta!

• Maddisen80

Kittyängel vad roligt att du ha gått ner ,grattis till din viktminskning det är ju superbra.

• FilleCilla

Halloj alla!

Blir inte mycket data nu när solen skiner hela tiden, men veckans rapport kommer här i allafall
    -0,7 denna vecka, helt ok då jag började med mens. Så nu har jag en total viktnedgång på 8,5 kg och totalt 22 cm runt midjan

• Moder Jord
    FilleCilla skrev 2009-04-03 19:07:10 följande:
    Halloj alla! Blir inte mycket data nu när solen skiner hela tiden, men veckans rapport kommer här i allafall -0,7 denna vecka, helt ok då jag började med mens. Så nu har jag en total viktnedgång på 8,5 kg och totalt 22 cm runt midjan
    Grattis!{#lang_emotions_flower}
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Amber1975

Moder Jord skrev 2009-04-03 18:43:45 följande:

Vad roligt! Grattis!Vi har precis intagit middagen ute på altanen...kändes lite för kallt för mig, men barnen var överlyckliga. Maken och sonen åt Pizza, dottern Happy Meal och jag en Kycklingsallad.Känns så skönt att det fredag! Har gått en lång promenad med hunden, planterat Syrenbusken och nu har jag tre steg kvar till 12 000 så allt känns bara bra!I mogon är det vägningsdag...hoppas att jag gått ner åtminstone ett halvt kilo!
    Va duktig du är Bra jobbat! Jag tror absolut att du kommer ha tagit ett halv kilo imorgon. Håller tummarna!

Min sambo åt fish n chips idag och jag var sååå sugen på pommes fritten, men jag höll mig. Kändes väldigt bra efteråt Nu ska jag hoppa upp en stund på crosstrainern
  • Amber1975
    Maddisen80 skrev 2009-04-03 18:52:58 följande:
    Kittyängel vad roligt att du ha gått ner ,grattis till din viktminskning det är ju superbra.
    Tack Maddisen Hur har du det? Fortfarande lika ont?
  • Amber1975

Grattis FilleCilla! Det är ju jättebra.

• Maddisen80

Kittyängel japps jag har likaont tyvärr så får ta tramadol + sömntabletter , nu har jag uvi och fortfarande kvar öroninflammation

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt