• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Maddisen80

Linaz Grattis till din viktminskning,det är ju jättebra jobbat och bra att du har hittat tillbaks igen.

• Maddisen80

lena 5
    Välkommen hit,klart du får vara här
    skrev 2009-04-02 13:29:57 följande:

Hejsan alla får man vara med här,har problem med min vikt sen jag fick sista barnet. När jag träffade min underbara man för ca 2 år sen vägde jag 70 nu är jag uppe i 96 och jag är 165 lång.
  • MammatillMoa

Jag tänkte köpa mig en mixer för att göra smoothies någon som kan rekomondera en bra mixer? Tittat lite på obh nordicas vet nån om den funkar?

• MizzTez

Hallå allihopa!
    Hur står det till??
    Här är det väl okej, kämpar på men har så dålig karaktär så jag falle bakåt ett steg hela tiden.. Men tar mig upp igen!
    Har varit på promenader med gossen nu i några dagar, så underbart skönt! Sen ska jag ge er ett tips, jag har varje dag lyssnat på en låt på youtube och skakat loss, både jag och gossen står och dansar till den och jag kan lova att jag nu kommit på hur de fått sin fina midja på den tiden!! Det känns kan jag säga!! Hittade nog nya muskler!! Men någon våg törs jag inte ställa mig på ännu.. Vill inte bli besviken!

Nåja, här kommer länken till låten, schaka lös nu!!

">

• Moder Jord

Sitter här på jobbet och längtar ut i det vackra vädret. Slutar halv tre och då ska jag hämta vovven och gå 5 km:s rundan och sedan ska jag plantera Syrenen jag köpte i går.{#lang_emotions_heart} Älskar fredagar!{#lang_emotions_heart}

Förresten! Jag såg min första Tussilago i går!{#lang_emotions_flower}

> <

Det finns en guldkant runt varje moln!
  • MizzTez
    Moder Jord skrev 2009-04-03 12:49:34 följande:
    Sitter här på jobbet och längtar ut i det vackra vädret. Slutar halv tre och då ska jag hämta vovven och gå 5 km:s rundan och sedan ska jag plantera Syrenen jag köpte i går. Älskar fredagar!Förresten! Jag såg min första Tussilago i går!> <
    Här snöar det.. Inga blommor ens i närheten ännu!! Kom väl ca 1 dm idag...
  • Maddisen80

MammatillMoa jag vet inte vad min mixer heter ,men jag köpte den på ellos, de var mycket tillbehör med ,tycker den fungerar utmärkt

• Maddisen80

Vanadiz hejsan vad bra att du hittade en bra låt och att du mår bra ,här är de som vanligt otur med allt.

• Amber1975

Känns som allt är positivt i tråden idag. Härligt Jag fick en glad överrasking imorse när jag vägde mig. Har aldrig gått ner mer än 0,5 kilo veckan jag har mens, men nu har jag ändå tagit 1.2. Kändes bra. Provade kläder som jag hade för typ två år sedan och nu kan jag ha dem igen. Så glad för det!

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt