• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • minasöner

Jippi!! dagens vägning -0,5 kg ..alltid nåt. Det blir 1,6 kg på dagar   snart nere under90

Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Tussilagon
    minasöner skrev 2009-04-02 08:13:13 följande:
    Jippi!! dagens vägning -0,5 kg ..alltid nåt. Det blir 1,6 kg på dagar   snart nere under90
    Vilket flyyyt du har, hur lyckas du?
    Jag står still just nu och det frustrerar mej så jag tappar suget.
  • Linaz

Hej alla glada har tyvärr lysst med min frånvaro, tappade allt och ramlade ner i träsket men i lördags var det droppen har aldrig mått så dåligt över min kropp eller äcklas av mig själv så i måndags var det att sätta igång igen och ställde mig på vågen imorse och tappat 2,8 på tre dagra ganska nöjd vet att det är vätska men går åt rätt håll

Nu ger vi järnet

Kramisar Lina

• minasöner
    Tussilagon skrev 2009-04-02 10:28:31 följande:
    Vilket flyyyt du har, hur lyckas du? Jag står still just nu och det frustrerar mej så jag tappar suget.
    jag kör cambridge, det passar bäst för mig. Det ger mig motivation att fortsättaeftersom man går ner så pass fort
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • lena 5

Hejsan alla får man vara med här,har problem med min vikt sen jag fick sista barnet. När jag träffade min underbara man för ca 2 år sen vägde jag 70 nu är jag uppe i 96 och jag är 165 lång.

• Evve81
    lena 5 skrev 2009-04-02 13:29:57 följande:
    Hejsan alla får man vara med här,har problem med min vikt sen jag fick sista barnet. När jag träffade min underbara man för ca 2 år sen vägde jag 70 nu är jag uppe i 96 och jag är 165 lång.
    Då har vi ungefär samma problem! Välkommen!

Jag har pratat med sambon och nu ska vi bli bättre på att INTE fika gofika på kvällarna på vardagarna! Ska se till att komma igång med motionen för nu verkar våren äntligen komma hit med!!!
  • lena 5

Tack så mycket,som sagt våren är ju på gång nu och jag tycker om att vara i trädgården och jag brukar gå med vagnen en runda på fm.Jag har ingen som jag kan prata med om detta.Min man älskar mej ovasett om jag väger 70 eller 90 säjer han villket jag givetviss är tacksam över.Men man vill ju ändå vara vacker för han.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt